Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Klauzule informacyjne
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • W艂adze
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Maj膮tek gminy
  • Podleg艂e jednostki
  • Sprawozdania
  • Praca
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w 2018 r.
  • Konsultacje
  • Wyniki kontroli
  • Moja sprawa
  • Programy
  • Strategia
  • Og艂oszenia
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  • Wybory 2018
  • Platforma zakupowa
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj
    Z.Publiczne 2011 /Remont k艂adki linowej dla pieszych w miejscowo艣ci Przysieki, gm. Sko艂yszyn/




    Og艂oszenie o wyborze oferty


    Nowa strona 1

     

    Sko艂yszyn, dn. 2011-06-21

    znak sprawy: GPIR.271.8.2011

     

     

     

     

    OG艁OSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    W贸jt Gminy w Sko艂yszynie

    38-242 Sko艂yszyn 12

    tel/fax (0-13)4491062do64

     

    Post臋powanie o udzielenie zam贸wienia publicznego na:

     

    聞Remont k艂adki linowej dla pieszych w miejscowo艣ci Przysieki,

    gm. Sko艂yszyn聰

     

    Dane o ofertach:

    Liczba z艂o偶onych ofert:  1

    Liczba ofert odrzuconych: 0

    Wykaz z艂o偶onych ofert (nie podlegaj膮cych odrzuceniu) i ocena wg kryteri贸w:

     

    Oferta nr 1:

    Us艂ugi Budowlane Piotr Cierlak, 38-200 Jas艂o, ul. Floria艅ska 207.

    Warto艣膰 z艂o偶onej oferty: 95 436,54 z艂 brutto.

    Cena:    95 436,54 / 95 436,54 =  1 x 100 x 100 % =  100 pkt.

            

    Wybrano ofert臋 Nr 1 z艂o偶on膮 przez Us艂ugi Budowlane Piotr Cierlak, 38-200 Jas艂o, ul. Floria艅ska 207

    Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 2 pkt 3 ustawy, umowa mo偶e zosta膰 zawarta w dniu
    22 czerwiec 2011 r.

    Wyboru oferty dokonano zgodnie z art. 91 i 92 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z p贸聼n.zm.).

    Wykonawca spe艂nia warunki udzia艂u w post臋powaniu, oferta nie podlega odrzuceniu.

     

    Zenon Szura
    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2791
    Wersja do druku Wersja do druku



    Og艂oszenie o zam贸wieniu


    OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - roboty budowlane Sko艂yszyn: Remont k艂adki linowej dla pieszych w miejscowo艣ci Przysieki, gm. Sko艂yszyn Numer og艂oszenia: 139572 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011 Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe. Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJ慕CY I. 1) NAZWA I ADRES: W贸jt Gminy w Sko艂yszynie , 12, 38-242 Sko艂yszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50. 聲 Adres strony internetowej zamawiaj膮cego: www.bip.skolyszyn.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ慕CEGO: Administracja samorz膮dowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIA II.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Remont k艂adki linowej dla pieszych w miejscowo艣ci Przysieki, gm. Sko艂yszyn. II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: roboty budowlane. II.1.3) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Przedmiot zam贸wienia obejmuje wykonanie remontu k艂adki linowej usytuowanej na rzek膮 Rop膮 w miejscowo艣ci Przysieki, gmina Sko艂yszyn, w ci膮gu drogi gminnej Nr 113670R. Elementem no艣nym k艂adki s膮 liny stalowe zakotwione w betonowe bloki kotwi膮ce z pylonami stalowymi jako filary k艂adki. Pomost obiektu jest konstrukcji drewnianej. D艂ugo艣膰 eksploatacyjna k艂adki wynosi. 118,25 m. Zakres remontu k艂adki obejmuje m.in. nast臋puj膮ce prace: 1) Usun膮膰 zanieczyszczenia zalegaj膮ce na elementach k艂adki, naniesione przez wody powodziowe oraz oczy艣ci膰 teren w obr臋bie skrajnych prz臋se艂 i obustronnych doj艣膰 do obiektu. 2) Wyprofilowa膰 i obni偶y膰 poziom terenu w obr臋bie obustronnych skrajnych odcink贸w prz臋se艂 do takich rz臋dnych, aby liny wraz ze stalowymi elementami mocowa艅 i zakotwie艅 znajdowa艂y si臋 min. 30 cm ponad przyleg艂ym terenem. 3) Sku膰 sp臋kane i rozmro偶one zewn臋trzne warstwy betonu na powierzchniach obustronnych blok贸w fundamentowych stalowych pylon贸w k艂adki linowej. 4) Wykona膰 obwodowe wzmocnienie blok贸w fundamentowych w postaci opasek - 艣cianek 偶elbetowych o grubo艣ci 20 cm, z betonu B-20, zbrojonych siatk膮 z pr臋t贸w 偶ebrowanych fi 10 o oczkach 12 x 12 cm. 艢cianki nale偶y posadowi膰 1,20 m poni偶ej przyleg艂ego terenu. Wykonane 艣cianki nale偶y monolitycznie po艂膮czy膰 z 偶elbetowym, czterospadowym (min. 1%) daszkiem o 艣redniej grubo艣ci 15 cm, wylanym na g贸rnej powierzchni uszkodzonych fundament贸w. Zbrojenie daszku jak 艣cianek pionowych. 5) Wykona膰 dwuwarstwow膮 pow艂okow膮 izolacj臋 obetonowanych powierzchni blok贸w fundamentowych, na zimno przy u偶yciu emulsji asfaltowej. 6) Obsypa膰 wzmocnione bloki fundamentowe oraz uzupe艂ni膰 ubytki gruntu wymyte przez wody powodziowe w obr臋bie ich posadowienia. 7) Zdemontowa膰 zniszczone bariery ochronne z siatki stalowej. 8) Zdemontowa膰 drewniane elementy pomostu k艂adki linowej. 9) Oczy艣ci膰, dok艂adnie przegl膮dn膮膰 oraz wykona膰 regulacj臋 i konserwacj臋 wszystkich lin no艣nych k艂adki. Do regulacji nale偶y wykorzysta膰 istniej膮ce zamontowane 艣ruby rzymskie. 10) Zdemontowa膰, wyprostowa膰 i przygotowa膰 do ponownego monta偶u stalowe zawiesia pr臋towe konstrukcji no艣nej pomostu oraz spinki dolnych lin k艂adki. 11) Wyczy艣ci膰 do III stopnia czysto艣ci wszystkie stalowe elementy konstrukcyjne i zabezpieczaj膮ce k艂adki linowej, a nast臋pnie po zagruntowaniu przeciwrdzewn膮, ftalow膮 farb膮 miniow膮 pomalowa膰 farb膮 nawierzchniow膮. 12) Zamontowa膰 stalowe zawiesia pionowe oraz poziome spinki dolnych lin no艣nych pomostu. Z uwagi na znaczny stopie艅 zu偶ycia technicznego i u偶ytkowego, do po艂膮cze艅 zawiesi i spinek z linami no艣nymi k艂adki nale偶y wykona膰 i zamontowa膰 nowe uchwyty stalowe z p艂askownika 35 x 4 mm. Wszystkie po艂膮czenia element贸w no艣nych 艣rubami zwyk艂ymi, klasy 5.8 - II, ze stali 18G2. Uchwyty oraz 艣ruby ocynkowane. 13) Wykona膰 monta偶 drewnianego pomostu k艂adki linowej. Do mocowania poprzecznic drewnianych o przekroju 14 x 10 cm do dolnych lin no艣nych pomostu nale偶y u偶y膰 nowych 艂膮cznik贸w, wykonanych ze stali ocynkowanej. 艢redni osiowy rozstaw poprzecznic 1,00 m. 14) Wykona膰 monta偶 pomostu drewnianego z desek o grubo艣ci 4 cm. Po艂膮czenie desek pomostu z poprzecznicami przy u偶yciu gwo聼dzi ocynkowanych o d艂ugo艣ci 120 mm. Wszystkie wbudowane drewniane elementy pomostu, wykonane z iglastego drewna konstrukcyjnego K-27, musz膮 by膰 dwukrotnie impregnowane 艣rodkiem grzybob贸jczym i ognioochronnym. 15) Monta偶 obustronnych barier zabezpieczaj膮cych na ca艂ej d艂ugo艣ci k艂adki, z siatki ogrodzeniowej plecionej z drutu ocynkowanego, Fi=2,8 mm, o oczkach 50x50 cm. Wysoko艣膰 barier 1,15 m, mocowanie siatki do pionowych zawiesi pr臋towych konstrukcji no艣nej pomostu k艂adki. 16) Uporz膮dkowa膰, wyr贸wna膰 i w艂a艣ciwie wyprofilowa膰 obustronne doj艣cia do k艂adki linowej. II.1.4) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych: tak. 聲 Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych 聲 Zamawiaj膮cy przewiduje udzieli膰 zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych, o kt贸rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - do 50 % warto艣ci zam贸wienia podstawowego polegaj膮cych na powt贸rzeniu tego samego rodzaju zam贸wie艅 - w terminie do 3 lat od udzielenia niniejszego zam贸wienia II.1.5) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 45.22.11.13-7. II.1.6) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj膮cy 偶膮da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko艣ci: 2 000,00 (dwa tysi膮ce) PLN. 2. Wadium musi zosta膰 wniesione przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 3. Wadium mo偶e by膰 wnoszone w jednej lub kilku nast臋puj膮cych formach: 1) pieni膮dzu; 2) por臋czeniach bankowych lub por臋czeniach sp贸艂dzielczej kasy oszcz臋dno艣ciowo-kredytowej, z tym 偶e por臋czenie kasy jest zawsze por臋czeniem pieni臋偶nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) por臋czeniach udzielanych przez podmioty, o kt贸rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsi臋biorczo艣ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p贸聼n.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych ni偶 pieni膮dz (gwarancje, por臋czenia) musz膮 mie膰 charakter bezwarunkowy i nieodwo艂alny (tzw. gwarancja na pierwsze 偶膮danie) oraz musz膮 zosta膰 przed艂o偶one w formie orygina艂u. W przypadku przed艂o偶enia kopii dokumentu - oferta nie b臋dzie zabezpieczona wadium i Wykonawca zostanie wykluczony z post臋powania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 5. Wadium wnoszone w pieni膮dzu musi zosta膰 wp艂acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj膮cego, w BS Biecz Oddzia艂 w Sko艂yszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. 6. Zamawiaj膮cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw艂ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa偶nieniu post臋powania, z wyj膮tkiem Wykonawcy, kt贸rego oferta zosta艂a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze偶eniem pkt 10. 7. Wykonawcy, kt贸rego oferta zosta艂a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj膮cy zwraca wadium niezw艂ocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy, je偶eli jego wniesienia 偶膮dano. 8. Zamawiaj膮cy zwraca niezw艂ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, kt贸ry wycofa艂 ofert臋 przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 9. Je偶eli wadium wniesiono w pieni膮dzu, Zamawiaj膮cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj膮cymi z rachunku bankowego, na kt贸rym by艂o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieni臋dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawc臋. 10. Zamawiaj膮cy 偶膮da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawc臋, kt贸remu zwr贸cono wadium na podstawie pkt 6, je偶eli w wyniku rozstrzygni臋cia odwo艂ania jego oferta zosta艂a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre艣lonym przez Zamawiaj膮cego. 11. Zamawiaj膮cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je偶eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, kt贸rym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie z艂o偶y艂 dokument贸w lub o艣wiadcze艅, o kt贸rych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pe艂nomocnictw, chyba 偶e w udowodni, 偶e wynika to z przyczyn niele偶膮cych po jego stronie. 12. Zamawiaj膮cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je偶eli Wykonawca, kt贸rego oferta zosta艂a wybrana: 1) odm贸wi艂 podpisania umowy na warunkach okre艣lonych w ofercie; 2) nie wni贸s艂 wymaganego zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy sta艂o si臋 niemo偶liwe z przyczyn le偶膮cych po stronie Wykonawcy. III.2) ZALICZKI 聲 Czy przewiduje si臋 udzielenie zaliczek na poczet wykonania zam贸wienia: nie III.3) WARUNKI UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE艁NIANIA TYCH WARUNK脫W 聲 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli przepisy prawa nak艂adaj膮 obowi膮zek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku o 1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ. 聲 III.3.2) Wiedza i do艣wiadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku o 1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ. 2) Wykonawca musi wykaza膰, 偶e wykona艂 w okresie ostatnich pi臋ciu lat przed wszcz臋ciem post臋powania, co najmniej dwie roboty zwi膮zane z budow膮, przebudow膮, remontem obiekt贸w mostowych. Wykonawca przedk艂ada informacj臋 zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 5 do SIWZ 聲 III.3.3) Potencja艂 techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku o 1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ 聲 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zam贸wienia Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku o 1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ 2) Wykonawca musi dysponowa膰 odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezb臋dnym do wykonania zam贸wienia, w tym co najmniej: kierownikiem rob贸t z uprawnieniami budowlanymi w specjalno艣ci mostowej. Wykonawca przedk艂ada informacj臋 zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 6 do SIWZ 聲 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku o 1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ III.4) INFORMACJA O O艢WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ慕 DOSTARCZY膯 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 聲 III.4.1) W zakresie wykazania spe艂niania przez wykonawc臋 warunk贸w, o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, opr贸cz o艣wiadczenia o spe艂nieniu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, nale偶y przed艂o偶y膰: 聲 wykaz rob贸t budowlanych w zakresie niezb臋dnym do wykazania spe艂niania warunku wiedzy i do艣wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pi臋ciu lat przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert albo wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto艣ci, daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e roboty zosta艂y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid艂owo uko艅czone 聲 wykaz os贸b, kt贸re b臋d膮 uczestniczy膰 w wykonywaniu zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci odpowiedzialnych za 艣wiadczenie us艂ug, kontrol臋 jako艣ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do艣wiadczenia i wykszta艂cenia niezb臋dnych dla wykonania zam贸wienia, a tak偶e zakresu wykonywanych przez nie czynno艣ci, oraz informacj膮 o podstawie do dysponowania tymi osobami 聲 o艣wiadczenie, 偶e osoby, kt贸re b臋d膮 uczestniczy膰 w wykonywaniu zam贸wienia, posiadaj膮 wymagane uprawnienia, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅 聲 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale偶y przed艂o偶y膰: 聲 o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia 聲 aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert, a w stosunku do os贸b fizycznych o艣wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 聲 wykonawca powo艂uj膮cy si臋 przy wykazywaniu spe艂niania warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu na potencja艂 innych podmiot贸w, kt贸re b臋d膮 bra艂y udzia艂 w realizacji cz臋艣ci zam贸wienia, przedk艂ada tak偶e dokumenty dotycz膮ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre艣lonym w pkt III.4.2. 聲 III.4.3) Dokumenty podmiot贸w zagranicznych Je偶eli wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk艂ada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮cy, 偶e: 聲 nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert III.7) Czy ogranicza si臋 mo偶liwo艣膰 ubiegania si臋 o zam贸wienie publiczne tylko dla wykonawc贸w, u kt贸rych ponad 50 % pracownik贸w stanowi膮 osoby niepe艂nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona b臋dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowie艅 umowy oraz okre艣lenie warunk贸w zmian 1. Zmiana umowy mo偶e by膰 dokonana w przypadku okoliczno艣ci, kt贸rych nie mo偶na by艂o przewidzie膰 w chwili zawarcia umowy. 2. Ustalone w ust. 1 terminy realizacji zadania mog膮 ulec zmianie z nast臋puj膮cych powod贸w: 1) Wyd艂u偶enie terminu zako艅czenia realizacji umowy z powodu zam贸wie艅 dodatkowych przeprowadzonych na pisemne 偶膮danie Zamawiaj膮cego, od kt贸rych uzale偶nione jest wykonanie zam贸wienia podstawowego (realizowanych odr臋bn膮 umow膮, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP). 2) Wyd艂u偶enie terminu zako艅czenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, je偶eli ze wzgl臋du na konieczno艣膰 zwi臋kszenia zakres贸w rzeczowych element贸w rob贸t uj臋tych w przedmiarach, specyfikacji technicznej (popartych pisemnym uzasadnieniem przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiaj膮cego), niemo偶liwe b臋dzie dotrzymanie terminu zako艅czenia realizacji rob贸t budowlanych okre艣lonego w umowie. 3) Wyd艂u偶enie terminu zako艅czenia realizacji umowy na skutek dzia艂a艅 os贸b trzecich uniemo偶liwiaj膮cych wykonanie prac, kt贸re to dzia艂ania nie s膮 konsekwencj膮 winy kt贸rejkolwiek ze stron. 4) Wyd艂u偶enie terminu zako艅czenia realizacji umowy na skutek wyst膮pienia anomalii pogodowych, kl臋sk 偶ywio艂owych uniemo偶liwiaj膮cych wykonywanie rob贸t (zwyk艂e i uwarunkowane panuj膮c膮 por膮 roku warunki atmosferyczne, z kt贸rymi nale偶a艂o si臋 liczy膰 przy sporz膮dzaniu oferty nie b臋d膮 brane pod uwag臋). 5) Wyd艂u偶enie lub skr贸cenie terminu zako艅czenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, je偶eli ze wzgl臋du na konieczno艣膰 wprowadzenia zmian do technologii rob贸t lub wprowadzenia rob贸t zamiennych, rezygnacji z wykonania niekt贸rych element贸w rob贸t (popartych pisemnym uzasadnieniem przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiaj膮cego) konieczne jest wyd艂u偶enie lub mo偶liwe jest skr贸cenie terminu zako艅czenia rob贸t okre艣lonych w umowie. 6) Zmiany termin贸w wykonywania poszczeg贸lnych etap贸w rob贸t zawartych w harmonogramie rob贸t. O zmianie termin贸w (w szczeg贸lno艣ci okresu ca艂kowitego wy艂膮czenia k艂adki z u偶ytkowania) Wykonawca jest zobowi膮zany powiadomi膰 nie p贸聼niej ni偶 10 dni przed rozpocz臋ciem rob贸t. 3. W przypadku konieczno艣ci wprowadzenia zmian w technologii rob贸t lub wprowadzenia rob贸t zamiennych, zmiany mog膮 by膰 dokonywane po spe艂nieniu nast臋puj膮cych warunk贸w: 1) Zmiana technologii rob贸t musi zapewni膰 co najmniej identyczne parametry i pierwotne za艂o偶enia okre艣lone w SIWZ. 2) Zmiana technologii rob贸t nie mo偶e powodowa膰 dodatkowych koszt贸w dla Zamawiaj膮cego. Warto艣膰 umowy ze wzgl臋du na wynagrodzenie rycza艂towe nie mo偶e ulec zmianie. 3) Zmiana technologii rob贸t musi by膰 poparta pisemnym uzasadnieniem przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowana przez Zamawiaj膮cego. 4. Zmiany wymienione w ust. 4 i 5 wymagaj膮 sporz膮dzenia protoko艂贸w konieczno艣ci oraz pisemnej akceptacji Zamawiaj膮cego. 5. Wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy mo偶e zosta膰 zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urz臋dowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Ka偶da zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnego aneksu - pod rygorem niewa偶no艣ci. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋pna specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: www.bip.skolyszyn.pl Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem: Urz膮d Gminy w Sko艂yszynie 38-242 Sko艂yszyn 12, pok. nr 23, tel. 013 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30. IV.4.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Oferty nale偶y sk艂ada膰 w Urz臋dzie Gminy w Sko艂yszynie - pok. Nr 8 UG Sko艂yszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 opr贸cz sob贸t i dni ustawowo wolnych od pracy. IV.4.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz膮ce finansowania projektu/programu ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej: Specyfikacja w wersji elektronicznej wydawana jest bezp艂atnie, w wersji papierowej za odp艂atno艣ci膮 w wysoko艣ci 10 z艂 brutto. Zamawiaj膮cy 偶膮da wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy w wysoko艣ci 8% ceny oferty brutto. IV.4.17) Czy przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia, w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia: nie Zenon Szura W贸jt Gminy Sko艂yszyn

    Rejestr zmian odwiedzin: 2972
    Wersja do druku Wersja do druku
    Za艂膮czniki
    SIWZ - Remont k艂adki linowej w Przysiekach.pdf
    Za艂.Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc
    Za艂.Nr 2 do SIWZ - projekt umowy.doc
    Za艂.Nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru budowlanych.pdf
    Za艂.Nr 3.1 do SIWZ - Przedmiar - remont k艂adki.pdf
    Za艂.Nr 3.2 do SIWZ - Dokumentacja fotograficzna.pdf
    Za艂.Nr 4 do SIWZ - o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu.doc
    Za艂.Nr 5 do SIWZ - wykaz rob贸t.doc
    Za艂.Nr 6 do SIWZ - Informacja o osobach.doc
    Za艂.Nr 7 do SIWZ - o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc
    Za艂.Nr 8 do SIWZ - o艣wiadczenie dla os贸b fizycznych z art. 24 ust. 1 pkt 2.doc




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.076 sekund