Link do strony gwnej Biuletunu

  Menu
  • Strona główna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • Władze
  • Referaty
  • Oświad. majątkowe
  • Ochr. środowiska
  • Majątek gminy
  • Sprawozdania
  • Podległe jednostki
  • Praca
  • Ogłoszenia
  • Wyniki kontroli
  • Konsultacje
  • Strategia
  • Programy
  • Moja sprawa
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 2018 r.
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zamówienia do 14tyś.EUR - 2013 r.
  • Zamówienia do 14tyś.EUR - 2014 r.
  • Zamówienia do 30tyś.EUR - 2014 r.
  • Zamówienia do 30tyś.EUR - 2015 r.
  • Zamówienia do 30tyś.EUR - 2016 r.
  • Zamówienia do 30tyś.EUR - 2017 r.
  • Zamówienia do 30tyś.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obsługi
  • Redakcja BIP
  • Nieudostępn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Skołyszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj
    Z.Publiczne 2010 /Odbudowa dróg gminnych w gminie Skołyszyn przy współudziale środków z budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych -IV transza - powódŸ czerwiec 2010/




    Ogłoszenie o ponownym wyborze oferty


    Nowa strona 1

    Skołyszyn, dn. 2010-11-23

    znak sprawy: GPIR-i-340/15/10

     

     

     

     

    OGŁOSZENIE O PONOWNYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Wójt Gminy w Skołyszynie

    38-242 Skołyszyn 12

    tel/fax (0-13)4491062do64

     

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:

     

    „Odbudowa dróg gminnych w gminie Skołyszyn przy współudziale środków z budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych – IV transza – powódŸ czerwiec 2010”.

     

     

    W związku z tym, że wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca:         DROGBUD” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. 38-100 Strzyżów,  ul. 1 Maja 42, uchyla się od podpisania umowy, zgodnie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z póŸn.zm.) – dokonano ponownego wyboru oferty z pozostałych złożonych ofert w postępowaniu.

    Wybrano ofertę złożoną przez: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp.  z o.o.
    w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Jana Pawła II 30.

     

     

                       Zenon Szura

                           Wójt Gminy Skołyszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2260
    Wersja do druku Wersja do druku



    Ogłoszenie o wyborze oferty


     

    Skołyszyn, dn. 2010-11-03

    znak sprawy: GPIR-i-340/15/10

     

     

     

     

    OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Wójt Gminy w Skołyszynie
    38-242 Skołyszyn 12

    tel/fax (0-13)4491062do64

     

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
    „Odbudowa dróg gminnych w gminie Skołyszyn przy współudziale środków z budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych – IV transza – powódŸ czerwiec 2010”.

     

    Dane o ofertach:

    Liczba złożonych ofert:  2
    Liczba ofert odrzuconych: 0

    Wykaz złożonych ofert (nie podlegających odrzuceniu) i ocena wg kryteriów:

     

    Oferta nr 1:

    Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp.  z o.o. w Jaśle 38-200 Jasło, ul. Jana Pawła II 30.
    Wartość złożonej oferty: 320 251,22 zł brutto. Okres gwarancji 36 m-cy.
    Cena:    314 167,63 / 320 251,22 =  0,9810 x 100 x 95 % =  93,20 pkt.

    Okres gwarancji:  36 / 36 = 1 x 100 x 5 % = 5 pkt

    RAZEM:  98,20 pkt

    Oferta nr 2:

    DROGBUD” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. 38-100 Strzyżów,  ul. 1 Maja 42.
    Wartość złożonej oferty:  314 167,63 zł brutto. Okres gwarancji:  36 m-cy.
    Cena:    314 167,63 / 314 167,63 =  1 x 100 x 95 % =  95 pkt.

    Okres gwarancji:  36 / 36 = 1 x 100 x 5 % = 5 pkt

    RAZEM:  100 pkt

    Wybrano ofertę Nr 2 złożoną przez DROGBUD” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. 38-100 Strzyżów,  ul. 1 Maja 42.

    Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 2 pkt 3 ustawy, umowa zostanie zawarta w dniu
    8 listopad 2010 r.

    Wyboru oferty dokonano zgodnie z art. 91 i 92 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z póŸn.zm.).

    Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu.

     

                                   Zenon Szura
                                   Wójt Gminy Skołyszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2376
    Wersja do druku Wersja do druku



    Ogłoszenie o zamówieniu


    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

    Skołyszyn: Odbudowa dróg gminnych w gminie Skołyszyn przy współudziale środków z budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych -IV transza - powódŸ czerwiec 2010
    Numer ogłoszenia: 289693 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĽCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Skołyszynie, 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĽCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych w gminie Skołyszyn przy współudziale środków z budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych -IV transza - powódŸ czerwiec 2010.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wraz z podbudową oraz robotami ziemnymi (w zależności od technologii odbudowy), na następujących odcinkach dróg gminnych: 1) Droga Granice w Święcanach, Dz. nr. ew. 2501/2 - odcinek o łącznej długości 665 m w km od 0+600 do 1+265. Technologia: ścinanie poboczy z wywozem urobku, profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych: 2 + 4 cm, wykonanie i utwardzenie poboczy żwirowych. 2) Droga Koło Wójcika w Harklowej, Dz. nr. ew. 1113, 1095 - odcinek o długości 420 m - w km od 0+060 do 0+480. Technologia: profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy: dolnej z kruszywa naturalnego gr. 15 cm, górnej z kruszywa łamanego gr. 10 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych: 2 + 4 cm, wykonanie i utwardzenie poboczy żwirowych. 3) Droga W kierunku starego cmentarza w Bączalu Dolnym, Dz. nr. ew. 342 - odcinek o długości 300 m - w km od 0+472 do 0+772. Technologia: odbudowa zniszczonego przepustu rurowego fi 50 cm, wyrównanie kolein kruszywem naturalnym, profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej gr. 15 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych: 2 + 4 cm, wykonanie i utwardzenie poboczy żwirowych.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - w terminie do 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    ·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    o    1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

    ·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    o    1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.
    2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, co najmniej dwie roboty związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości co najmniej 300 000,00 PLN każda. Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 5 do SIWZ

    ·         III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    o    1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.
    2) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem, w tym co najmniej: a) rozścielacz mas bitumicznych - 1 szt.; b) równiarka samojezdna - 1 szt.; c) samochód samowyładowczy 5-10 t - 1 szt.; d) spycharka gąsienicowa - 1 szt.; e) walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt.; f) walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt.; g) walec wibracyjny samojezdny - 1 szt.; h) koparka lub koparko spycharka - 1 szt. Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 6 do SIWZ.

    ·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    o    1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.
    2) Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz 10 pracownikami fizycznymi. Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 7 do SIWZ

    ·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    o    1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.
    2) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN. Na potwierdzenie Wykonawca przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĽ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    ·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
      • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
      • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    ·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    ·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    ·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Okres gwarancji - 5

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących: 1) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany stawki podatku VAT. 2) Zmiany przedstawiciela, inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia -po stronie Wykonawcy. 3) Zmiany z danych osobowych oraz rachunku bankowego. 4) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy z powodu zamówień dodatkowych przeprowadzonych na pisemne żądanie Zamawiającego, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego (realizowanych odrębną umową, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP); b) wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w przedmiarach, specyfikacji technicznej (popartych pisemnym uzasadnieniem przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w umowie; c) wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; d) wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na skutek wystąpienia anomalii pogodowych, klęsk żywiołowych uniemożliwiających wykonywanie robót (zwykłe i uwarunkowane panującą porą roku warunki atmosferyczne, z którymi należało się liczyć przy sporządzaniu oferty nie będą brane pod uwagę); e) wydłużenie lub skrócenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych, rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót (popartych pisemnym uzasadnieniem przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego) konieczne jest wydłużenie lub możliwe jest skrócenie terminu zakończenia robót określonych w umowie. 5) Zmiany wymienione w ppkt 4 wymagają sporządzenia protokołów konieczności oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego i podmiotu przyznającego dofinansowanie. 6) Zmiany terminu rozpoczęcia robót (skrócenie lub wydłużenie) ze względu na termin rozstrzygnięcia postępowania (ocena ofert, uzupełnianie dokumentów przez Wykonawców, procedura odwoławcza). W takim przypadku termin zakończenia robót nie będzie zmieniony. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skolyszyn.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skołyszynie 38-242 Skołyszyn 12, pok. nr 23, tel. 013 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 r. godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Skołyszynie - pok. Nr 8 UG Skołyszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja w wersji elektronicznej wydawana jest bezpłatnie, w wersji papierowej za odpłatnością w wysokości 10 zł brutto. Zamawiający odstępuje od pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

    Zenon Szura

    Wójt Gminy Skołyszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2458
    Wersja do druku Wersja do druku
    Załączniki
    SIWZ - Odbudowa dróg powodziowych - IV transza
    Zał.Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty
    Zał.Nr 2 do SIWZ - projekt umowy
    Zał.Nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru budowlanych
    Zał.Nr 3.1 do SIWZ - Przedmiar Droga Granice w Święcanach
    Zał.Nr 3.2 do SIWZ - Przedmiar Droga Koło Wójcika w Harklowej
    Zał.Nr 3.3 do SIWZ - Przedmiar Droga W kier. starego cmentarza w Bączalu D
    Zał.Nr 4 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Zał.Nr 5 do SIWZ - wykaz robót
    Zał.Nr 6 do SIWZ - wykaz sprzętu
    Zał.Nr 7 do SIWZ - Informacja o osobach
    Zał.Nr 8 do SIWZ - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    Zał.Nr 9 do SIWZ - oświadczenie dla osób fizycznych z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.066 sekund