Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • W艂adze
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Maj膮tek gminy
  • Sprawozdania
  • Podleg艂e jednostki
  • Praca
  • Og艂oszenia
  • Wyniki kontroli
  • Konsultacje
  • Strategia
  • Programy
  • Moja sprawa
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w 2018 r.
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj
    Z.Publiczne 2012 /Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, drukarki i radiomagnetofonu z CD w ramach projektu realizowanego przez Gmin臋 Sko艂yszyn pn. Z indywidualizacj膮 ku rozwojowi w Gminie Sko艂yszyn wsp贸艂finansowanego przez Uni臋 Europejsk膮 w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego/




    Og艂oszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty


    Nowa strona 1
    Gmina Sko艂yszyn

    38-242 Sko艂yszyn 12

    tel/fax (13)4491062do64

     

    Sko艂yszyn, dn. 2012-10-10

    znak sprawy: GPIR.271.16.2012

     

     

    OG艁OSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

     

    Post臋powanie o udzielenie zam贸wienia publicznego pn.:

    聞Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, drukarki i radiomagnetofonu z CD w ramach projektu realizowanego przez Gmin臋 Sko艂yszyn pn. 聞Z indywidualizacj膮 ku rozwojowi w Gminie Sko艂yszyn聰 wsp贸艂finansowanego przez Uni臋 Europejsk膮 w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.聰

     

    Dane o ofertach:

    Liczba z艂o偶onych ofert:  Cz臋艣膰 I:  3;  Cz臋艣膰 II:  6; Cz臋艣膰 III: 2

    Liczba ofert odrzuconych: 0

    Wykaz z艂o偶onych ofert (nie podlegaj膮cych odrzuceniu) i ocena wg kryteri贸w (cena 聳 100%):

     

    Nr oferty

    WYKONAWCA

    Ilo艣膰 uzyskanych punkt贸w:

    Cz臋艣膰 I 聳 Pomoce dydaktyczne

    Cz臋艣膰 II 聳 Meble szkolne

    Cz臋艣膰 III 聳 Urz膮dzenia welofunkc. ...

    1

    Remi s.c. Jacek 艁y偶wi艅ski, Renata Toepler-艁y偶wi艅ska
    04-001 Warszawa,
    ul. Grochowska 235/6

    100 pkt

    -

    -

    2

    CopyNet Sp. z o.o. Sp.K.
    31-988 Krak贸w, ul. Dro偶yska 15

    -

    -

    100 pkt

    3

    Firma Handlowo-Us艂ugowa AUKCETAR Piotr Baran 33-100 Tarn贸w, ul. Wieniawskiego 9/18

    -

    44,64 pkt

    96,98 pkt

    4

    Centrum SEDNO Sp. z o.o.
    75-252 Koszalin, ul. Niepodleg艂o艣ci 44-48

    -

    40,24 pkt

    -

    5

    Moje Bambino  Sp. z o.o. S.K.A.

    93-428 艁贸d聼, ul. Graniczna 46

    -

    55,28 pkt

    -

    6

    P.H.P. AKMA Zbigniew Podstawski 33-132 Niedomice ul. D艂uga 43

    -

    69,79 pkt

    -

    7

    P.P.H.U. 聞MASTER聰 Marta Sterkowicz 38-230 Nowy 呕migr贸d, Mytarz 127

    -

    100 pkt

    -

    8

    Zak艂ad Produkcji Mebli 聞DORMI聰 Adam Wasiak
    38-450 Dukla,
    ul. S艂owackiego 27

    -

    75,94 pkt

    -

            

    Wybrano oferty z艂o偶one przez:

    Cz臋艣膰 I 聳 Pomoce dydaktyczne - Remi s.c. Jacek 艁y偶wi艅ski, Renata Toepler-艁y偶wi艅ska 04-001 Warszawa, ul. Grochowska 235/6, z cen膮 oferty: 214 907,00 z艂 brutto.

    Cz臋艣膰 II 聳 Meble szkolne - P.P.H.U. 聞MASTER聰 Marta Sterkowicz 38-230 Nowy 呕migr贸d, Mytarz 127, z cen膮 oferty: 12 423,00 z艂 brutto.

    Cz臋艣膰 III 聳 CopyNet Sp. z o.o. Sp.k. 31-988 Krak贸w, ul. Dro偶yska 15, z cen膮 oferty: 6 376,00 z艂 brutto.

     

    Umowa z Wykonawcami mo偶e zosta膰 zawarta bez zachowania termin贸w, o kt贸rych mowa 
    w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.

     

    Wyboru oferty dokonano zgodnie z art. 91 i 92 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z p贸聼n.zm.).

     

    Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2127
    Wersja do druku Wersja do druku



    Odpowiedzi na zapytania


    Nowa strona 1

    Sko艂yszyn, dn. 2012-10-03

    Gmina Sko艂yszyn

    38-242 Sko艂yszyn 12

     

    GPIR.271.16.2012

     

    ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA ORAZ MODYFIKACJA SIWZ - II

     

    Dotyczy:  przetargu nieograniczonego pn. 聞Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, drukarki i radiomagnetofonu z CD w ramach projektu realizowanego przez Gmin臋 Sko艂yszyn pn. 聞Z indywidualizacj膮 ku rozwojowi w Gminie Sko艂yszyn聰 wsp贸艂finansowanego przez Uni臋 Europejsk膮 w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego聰


     

    Dzia艂aj膮c w trybie artyku艂u 38 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 聳 Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p贸聼n. zm.) Zamawiaj膮cy przekazuje tre艣膰 pisemnych zapyta艅 z艂o偶onych przez Wykonawc贸w wraz z odpowiedziami na zapytania oraz modyfikuje SIWZ w nast臋puj膮cy spos贸b.

     

    Tre艣膰 zapyta艅:

    1. Zwracamy si臋 z pro艣b膮 o przed艂u偶enie terminu dostarczenia pomocy dydaktycznych (dotyczy cz臋艣ci I), kt贸ra wed艂ug projektu umowy 搂 3 ppkt 1 ma wynosi膰 5 dni roboczych od dnia zg艂oszenia reklamacji. Pomoce dydaktyczne pochodz膮 z r贸偶nych firm i sprowadzane s膮 z r贸偶nych kraj贸w 艣wiata: Chiny, Sri Lanka, Wielka Brytania. Cz臋sto dystrybutorzy w Polsce sprowadzaj膮 te produkty w ma艂ych ilo艣ciach i nie mog膮 zapewni膰 natychmiastowej wymiany, co powoduje, 偶e czas kolejnej dostawy wyd艂u偶a si臋 od 14 聳 30 dni. W zwi膮zku z powy偶szym zwracamy si臋 z pro艣b膮 do Zamawiaj膮cego o wyd艂u偶enie czasu dostawy do 14 dni roboczych.
    2. Jakie wymagania musz膮 spe艂nia膰 oferowane meble (certyfikaty, atesty) 聳 dotyczy cz臋艣ci II ?
    3. Wymagania dotycz膮ce urz膮dzenia wielofunkcyjnego oraz drukarki laserowej (dotyczy cz臋艣ci III).

     

    Tre艣膰 odpowiedzi:

    ad. 1.

    Paragraf 3 projektu umowy dotyczy terminu naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy podczas jego u偶ytkowania w okresie r臋kojmi i gwarancji (po dokonaniu bezusterkowego odbioru). Zamawiaj膮cy wyra偶a zgod臋 na wyd艂u偶enie czasu dostawy reklamowanego produktu do 14 dni  roboczych od dnia zg艂oszenia reklamacji.

    Natomiast w paragrafie 2 projektu umowy okre艣lono  termin, jaki Wykonawca ma zachowa膰, je偶eli w trakcie odbioru rob贸t zostan膮 stwierdzone wady, lub przedmiot umowy nie spe艂nia wymaga艅 okre艣lonych w zam贸wieniu. W takim przypadku wprowadzono okres 3 dni roboczych na usuni臋cie wad lub wymian臋 wadliwego produktu. Do czasu usuni臋cia wad lub wymiany produktu Zamawiaj膮cy nie mo偶e dokona膰 ko艅cowego odbioru.  W zwi膮zku z tym, 偶e Zamawiaj膮cy jest zobowi膮zany rozliczy膰 dotacj臋 otrzyman膮 na realizacj臋 zam贸wienia
    w okre艣lonym terminie, Zamawiaj膮cy wyra偶a zgod臋 na przed艂u偶enie terminu usuni臋cia wad lub wymiany produkt贸w na wolne o wad stwierdzonych podczas dokonania odbioru
    - w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych. Wykonawca przed ka偶dorazow膮 dostaw膮 towaru jest zobowi膮zany zweryfikowa膰 dostarczane produkty.

    W za艂膮czeniu poprawiony projekt umowy (Za艂. Nr 2 do SIWZ).

    ad. 2.

    W zwi膮zku z zapytaniami telefonicznymi Wykonawc贸w dotycz膮cych cz臋艣ci II w sprawie wymaga艅 zamawianych mebli szkolnych Zamawiaj膮cy informuje, 偶e meble musz膮 posiada膰 odpowiednie atesty, certyfikaty, 艣wiadectwa jako艣ci stwierdzaj膮ce zgodno艣膰 z normami PN-EN, kt贸re dopuszczaj膮 je do u偶ytku w plac贸wkach o艣wiatowych zgodnie z Rozporz膮dzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpiecze艅stwa
    i higieny w publicznych i niepublicznych plac贸wkach (Dz.U. z 2003 r. Nr 6 poz. 69).

    Odpowiednie certyfikaty Wykonawca jest zobowi膮zany dostarczy膰 Zamawiaj膮cemu najp贸聼niej w dniu dostawy. W przypadku nie dostarczenia wymaganych certyfikat贸w Zamawiaj膮cy wstrzymuje odbi贸r do czasu ich uzupe艂nienia (搂 2 projektu umowy).

    ad.3

    W zwi膮zku z zapytaniami telefonicznymi Wykonawc贸w dotycz膮cych cz臋艣ci III w sprawie minimalnych parametr贸w, jakie musz膮 spe艂nia膰 oferowane urz膮dzenia (j臋zyki, czcionki, protoko艂y sieciowe, wielko艣膰 podajnik贸w) Zamawiaj膮cy w celu rozszerzenia katalogu produkt贸w spe艂niaj膮cych wymagania SIWZ dokonuje modyfikacji minimalnych parametr贸w.

    W za艂膮czeniu poprawiony za艂膮cznik Nr 1c do SIWZ.

     

    Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2067
    Wersja do druku Wersja do druku
    Za艂膮czniki
    Za艂.Nr 1c do SIWZ.xls
    Za艂.Nr 2 do SIWZ - Projekt umowy z za艂膮cznikami.doc



    Odpowiedzi na zapytania


    Nowa strona 1

    Sko艂yszyn, dn. 2012-10-01

    Gmina Sko艂yszyn

    38-242 Sko艂yszyn 12

     

    GPIR.271.16.2012

     

    ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA

     

    Dotyczy:  przetargu nieograniczonego pn. 聞Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, drukarki i radiomagnetofonu z CD w ramach projektu realizowanego przez Gmin臋 Sko艂yszyn pn. 聞Z indywidualizacj膮 ku rozwojowi w Gminie Sko艂yszyn聰 wsp贸艂finansowanego przez Uni臋 Europejsk膮 w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego聰


     

    Dzia艂aj膮c w trybie artyku艂u 38 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 聳 Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p贸聼n. zm.) Zamawiaj膮cy przekazuje tre艣膰 zapyta艅 z艂o偶onych przez Wykonawc贸w wraz z odpowiedziami na zapytania.

     

    Tre艣膰 zapyta艅:

    1. W zwi膮zku z niejasnymi opisami przedmiotu zam贸wienia (dotyczy cz臋艣ci I), zwracamy si臋 z pro艣b膮 o odpowied聼 na poni偶sze zapytanie dotycz膮ce poz. Nr 151 聞Gramatyka na weso艂o 聳 zestaw 10 ksi膮偶ek PUS聰.

    Zamawiaj膮cy w nawie przedmiotu zam贸wienia u偶y艂 okre艣lenia 聞Gramatyka na weso艂o 聳 zestaw 10 ksi膮偶ek PUS聰, natomiast w opisie przedmiotu zam贸wienia przedstawi艂 produkt o innym zastosowaniu oraz innych parametrach. Czy Zamawiaj膮cy oczekuje produktu: 聞Gramatyka na weso艂o 聳 zestaw 10 ksi膮偶ek PUS聰 czy 聞Pude艂ka z 12 ponumerowanymi klockami聰 ?

    1. Zwracamy si臋 z pro艣b膮 o wyja艣nienie tre艣ci SIWZ (dotyczy cz臋艣ci II, za艂膮cznik Nr 1b):

    - dotyczy pozycji 1 聳 czy szafka ma by膰 zamykana par膮 drzwi, czy ma to by膰 rega艂 otwarty ?

    -  dotyczy pozycji 2 聳 czy szafka ma by膰 zamykana par膮 drzwi, czy ma to by膰 rega艂 otwarty ?

     

    Tre艣膰 odpowiedzi:

    ad. 1.

    Zamawiaj膮cy oczekuje produktu 聞Gramatyka na weso艂o 聳 zestaw 10 ksi膮偶ek PUS聰, tj. zestaw zawieraj膮cy 10 ksi膮偶eczek PUS z zakresu gramatyki j臋zyka polskiego np.: rzeczowniki, dwuznaki, rozpoznawanie i rozr贸偶nianie liter. W za艂膮czniku Nr 1a do SIWZ wprowadzono b艂臋dny opis produktu. W za艂膮czeniu poprawiony za艂膮cznik Nr 1a do SIWZ.

     

    ad. 2.

    Zar贸wno w pozycji 1 i 2 ma to by膰 rega艂 otwarty.

    Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 2116
    Wersja do druku Wersja do druku
    Za艂膮czniki
    Za艂.Nr 1a do SIWZ.xls



    Og艂oszenie o zam贸wieniu


    Nowa strona 1
     

     

    OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - dostawy

    Sko艂yszyn: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, drukarki i radiomagnetofonu z CD w ramach projektu realizowanego przez Gmin臋 Sko艂yszyn pn. Z indywidualizacj膮 ku rozwojowi w Gminie Sko艂yszyn wsp贸艂finansowanego przez Uni臋 Europejsk膮 w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego
    Numer og艂oszenia: 363862 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012

     

    Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe.

    Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJ慕CY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sko艂yszyn , Sko艂yszyn 12, 38-242 Sko艂yszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751.

    • Adres strony internetowej zamawiaj膮cego: www.bip.skolyszyn.pl; www.skolyszyn.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ慕CEGO: Administracja samorz膮dowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA

    II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, drukarki i radiomagnetofonu z CD w ramach projektu realizowanego przez Gmin臋 Sko艂yszyn pn. Z indywidualizacj膮 ku rozwojowi w Gminie Sko艂yszyn wsp贸艂finansowanego przez Uni臋 Europejsk膮 w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.

    II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: dostawy.

    II.1.3) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: 1. Przedmiotem zam贸wienia jest sprzeda偶 i dostarczenie pod wskazane adresy przez Zamawiaj膮cego (plac贸wki o艣wiatowe na terenie Gminy Sko艂yszyn) pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, drukarki i radiomagnetofonu z CD w ramach realizowanego przez Gmin臋 Sko艂yszyn projektu systemowego nr identyfikacyjny WND-POKL.09.01.02-18-024/12 pn. Z indywidualizacj膮 ku rozwojowi w Gminie Sko艂yszyn realizowanego w ramach Priorytetu IX, Dzia艂anie 9.1, Poddzia艂anie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapita艂 Ludzki 2007 - 2013, wsp贸艂finansowanego przez Uni臋 Europejsk膮 w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego. Zam贸wienie zosta艂o podzielone na trzy odr臋bne cz臋艣ci. 1) Cz臋艣膰 I obejmuje dostaw臋 pomocy dydaktycznych o nast臋puj膮cym przeznaczeniu: pomoce rozwijaj膮ce zainteresowania uczni贸w szczeg贸lnie uzdolnionych - j臋zyk angielski, pomoce rozwijaj膮ce zainteresowania uczni贸w szczeg贸lnie uzdolnionych - artystycznie, pomoce dla dzieci z trudno艣ciami w zdobywaniu umiej臋tno艣ci matematycznych, pomoce dla dzieci ze specjalnymi trudno艣ciami w czytaniu i pisaniu, w tym tak偶e zagro偶onych ryzykiem dysleksji, pomoce rozwijaj膮ce zainteresowania uczni贸w wybitnie, szczeg贸lnie uzdolnionych - ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, pomoce logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Zakres zam贸wienia obejmuje dostaw臋 m.in. nast臋puj膮cych pomocy dydaktycznych.: plansze, karty, bry艂y geometryczne, klocki, kule, p艂ytki, programy edukacyjne, pojemniki, farby, papier, pude艂ka, uk艂adanki, gry planszowe, globus, anemometr, ksi膮偶ki, lustra logopedyczne, przyrz膮dy gimnastyczne, itp. Wszystkie pomoce musz膮 by膰 fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musz膮 posiada膰 odpowiednie atesty, certyfikaty, 艣wiadectwa jako艣ci lub inne dokumenty dopuszczaj膮ce do u偶ytku w plac贸wkach o艣wiatowych. Szczeg贸艂owy opis przedmiotu zam贸wienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo艣ci pomocy dydaktycznych stanowi膮cych przedmiot dostawy stanowi za艂膮cznik Nr 1a do umowy - wykaz cen. 2) Cz臋艣膰 II obejmuje doposa偶enie bazy dydaktycznej plac贸wek o艣wiatowych poprzez dostaw臋 mebli szkolnych, tj.: szafek z p贸艂kami, przegrodami i szufladami wykonanych z p艂yty wi贸rowej laminowanej obustronnie o grubo艣ci 16 - 25 mm, w zale偶no艣ci od konstrukcji. Ca艂o艣膰 oklejona obrze偶em PVC o grubo艣ci min. 2 mm w kolorze p艂yty. 艢ciany tylne wykonane z p艂yty pil艣niowej laminowanej o grubo艣ci min 3 mm. Szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych
    z zabezpieczeniem przed wypadni臋ciem szuflady. Uchwyty drewniane. Meble musz膮 by膰 fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musz膮 posiada膰 odpowiednie atesty, certyfikaty, 艣wiadectwa jako艣ci lub inne dokumenty dopuszczaj膮ce do u偶ytku w plac贸wkach o艣wiatowych. Meble musz膮 by膰 dostarczone do plac贸wek w stanie z艂o偶onym lub z艂o偶one przez Wykonawc臋 w miejscu dostawy. Szczeg贸艂owy opis przedmiotu zam贸wienia
    z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo艣ci mebli oraz robocze szkice stanowi za艂膮cznik Nr 1b do umowy - wykaz cen. 3) Cz臋艣膰 III obejmuje dostaw臋: 2 szt. urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, 1 drukarki i 1 radiomagnetofonu z CD. Szczeg贸艂owy opis zam贸wienia oraz minimalne parametry zawiera za艂膮cznik Nr 1c do umowy - wykaz cen. 2. Zamawiaj膮cy wymaga, 偶eby dostarczone pomoce dydaktyczne by艂y nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz 偶eby spe艂nia艂y wymagania obowi膮zuj膮cych norm, zapakowane
    w opakowania umo偶liwiaj膮ce jednoznaczn膮 identyfikacj臋 zapakowanego produktu.
    3. Zamawiaj膮cy wymaga, 偶eby wszystkie elementy przedmiotu zam贸wienia, kt贸re tego wymagaj膮 by艂y zaopatrzone w instrukcj臋 w j臋zyku polskim. 4. Wszystkie urz膮dzenia i sprz臋t musz膮 posiada膰 certyfikaty i atesty dopuszczaj膮ce do u偶ytku oraz spe艂nia膰 wszystkie normy, okre艣lone w odr臋bnych przepisach. 5. Wykonawca jest zobowi膮zany do dostarczenia
    i roz艂adunku oraz monta偶u (je艣li jest wymagany) przedmiotu umowy w艂asnym transportem, na w艂asny koszt i na w艂asne ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiaj膮cego. 6. Zaleca si臋, aby dostarczony asortyment zapakowany by艂 w wytrzyma艂ych na transport opakowaniach, uniemo偶liwiaj膮cych uszkodzenie produkt贸w w czasie transportu. Odpowiedzialno艣膰 za uszkodzenia produkt贸w w czasie transportu ponosi Wykonawca.
    7. Wady towaru powsta艂e z winy Wykonawcy, kt贸rych Zamawiaj膮cy nie m贸g艂 stwierdzi膰 przy odbiorze, zostan膮 usuni臋te przez Wykonawc臋 poprzez wymian臋 towaru na nowy
    w terminie 5 dni roboczych od zg艂oszenia przez Zamawiaj膮cego. 8. Wykonawca dostarczy materia艂y bezpo艣rednio do szk贸艂, w dniach od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach od 7:30 do 15:30. Ka偶da dostawa b臋dzie uzgodniona szczeg贸艂owo pomi臋dzy Zamawiaj膮cym,
    a Wykonawc膮. Termin dostawy nale偶y ka偶dorazowo ustali膰 z przedstawicielem Zamawiaj膮cego w danej szkole, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. 9. Miejscem dostawy b臋d膮 szko艂y podstawowe z terenu gminy Sko艂yszyn wymienione w za艂膮czniku Nr 2 do umowy. 10. Po ka偶dej dostawie pomocy dydaktycznych sporz膮dzony zostanie protok贸艂 cz臋艣ciowy, kt贸ry zostanie podpisany przez Wykonawc臋 i Dyrektora Szko艂y, a ko艅cowy przez Wykonawc臋 i Zamawiaj膮cego po zako艅czeniu wszystkich dostaw. Komplet protoko艂贸w odbioru danej cz臋艣ci zam贸wienia b臋dzie podstaw膮 do przyj臋cia i zap艂aty faktury.
    11. Wszystkie dostarczone produkty w ramach przedmiotowego asortymentu, powinny spe艂nia膰 wymogi bezpiecze艅stwa i jako艣ci okre艣lone obowi膮zuj膮cymi przepisami, posiada膰 odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowi膮zkowe certyfikaty. 12. Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiaj膮cemu gwarancji i r臋kojmi za wady na okres 12 miesi臋cy dla pomocy dydaktycznych oraz 24 miesi膮ce dla sprz臋tu wymienionego
    w cz臋艣ci III zam贸wienia, licz膮c od daty podpisania ko艅cowego odbioru przedmiotu zam贸wienia. 13. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiaj膮cego, zobowi膮zany jest dokonywa膰 wszelkich napraw przedmiotu zam贸wienia niezw艂ocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zg艂oszenia przez Zamawiaj膮cego, a w przypadku gdy naprawa wymaga wys艂ania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zg艂oszenia przez Zamawiaj膮cego. 14. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, kt贸re powsta艂y podczas prawid艂owej eksploatacji urz膮dzenia w spos贸b odpowiadaj膮cy wymaganiom okre艣lonym przez producenta. 15. Inne wymagania okre艣lone zosta艂y we Wzorze Umowy, stanowi膮cym za艂. do niniejszej SIWZ oraz wynikaj膮ce z przepis贸w prawa;.

    II.1.4) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych: tak.

    • Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych
    • Zamawiaj膮cy przewiduje udzieli膰 zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych, o kt贸rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP - do 20 % warto艣ci zam贸wienia podstawowego polegaj膮cych na powt贸rzeniu tego samego rodzaju zam贸wie艅 - w terminie do 3 lat od udzielenia niniejszego zam贸wienia.

    II.1.5) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.40.00.00-2, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7, 39.16.00.00-1, 30.12.10.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.31.51-4, 32.31.00.00-9, 38.52.00.00-6.

    II.1.6) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: tak, liczba cz臋艣ci: 3.

    II.1.7) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    Okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj膮cy 偶膮da od Wykonawcy wniesienia wadium
    w wysoko艣ci: Cz臋艣膰 I - 4 000,00 (cztery tysi膮ce) PLN. Cz臋艣膰 II - Zamawiaj膮cy nie wymaga z艂o偶enia wadium. Cz臋艣膰 III - Zamawiaj膮cy nie wymaga z艂o偶enia wadium 2. Wadium musi zosta膰 wniesione przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 3. Wadium mo偶e by膰 wnoszone w jednej lub kilku nast臋puj膮cych formach: 1) pieni膮dzu; 2) por臋czeniach bankowych lub por臋czeniach sp贸艂dzielczej kasy oszcz臋dno艣ciowo-kredytowej, z tym 偶e por臋czenie kasy jest zawsze por臋czeniem pieni臋偶nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) por臋czeniach udzielanych przez podmioty, o kt贸rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsi臋biorczo艣ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p贸聼n.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych ni偶 pieni膮dz (gwarancje, por臋czenia) musz膮 mie膰 charakter bezwarunkowy
    i nieodwo艂alny (tzw. gwarancja na pierwsze 偶膮danie) oraz musz膮 zosta膰 przed艂o偶one w formie orygina艂u. W przypadku przed艂o偶enia kopii dokumentu - oferta nie b臋dzie zabezpieczona wadium i Wykonawca zostanie wykluczony z post臋powania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. W dokumencie z艂o偶onej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej musz膮 by膰 zawarte wszystkie mo偶liwo艣ci zatrzymania wadium przez Zamawiaj膮cego okre艣lone w art. 46 ustawy PZP, tj: 1) Je偶eli Wykonawca odm贸wi艂 podpisania umowy na warunkach okre艣lonych w ofercie. 2) Je偶eli Wykonawca nie wni贸s艂 wymaganego zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy. 3) Je偶eli zawarcie umowy sta艂o si臋 niemo偶liwe z przyczyn le偶膮cych po stronie Wykonawcy. 4) Je偶eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, kt贸rym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie z艂o偶y艂 dokument贸w lub o艣wiadcze艅, o kt贸rych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pe艂nomocnictw, chyba 偶e w udowodni, 偶e wynika to z przyczyn niele偶膮cych po jego stronie. 5. Wadium wnoszone w pieni膮dzu musi zosta膰 wp艂acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj膮cego, w BS Biecz Oddzia艂 w Sko艂yszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. 6. Zamawiaj膮cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw艂ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa偶nieniu post臋powania,
    z wyj膮tkiem Wykonawcy, kt贸rego oferta zosta艂a wybrana jako najkorzystniejsza
    z zastrze偶eniem pkt 10. 7. Wykonawcy, kt贸rego oferta zosta艂a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj膮cy zwraca wadium niezw艂ocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy, je偶eli jego wniesienia 偶膮dano.
    8. Zamawiaj膮cy zwraca niezw艂ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, kt贸ry wycofa艂 ofert臋 przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 9. Je偶eli wadium wniesiono w pieni膮dzu, Zamawiaj膮cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj膮cymi z rachunku bankowego, na kt贸rym by艂o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieni臋dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawc臋.
    10. Zamawiaj膮cy 偶膮da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawc臋, kt贸remu zwr贸cono wadium na podstawie pkt 6, je偶eli w wyniku rozstrzygni臋cia odwo艂ania jego oferta zosta艂a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre艣lonym przez Zamawiaj膮cego. 11. Zamawiaj膮cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je偶eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, kt贸rym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie z艂o偶y艂 dokument贸w lub o艣wiadcze艅, o kt贸rych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pe艂nomocnictw, chyba 偶e udowodni, 偶e wynika to z przyczyn niele偶膮cych po jego stronie.
    12. Zamawiaj膮cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je偶eli Wykonawca, kt贸rego oferta zosta艂a wybrana: 1) odm贸wi艂 podpisania umowy na warunkach okre艣lonych w ofercie; 2) nie wni贸s艂 wymaganego zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy sta艂o si臋 niemo偶liwe z przyczyn le偶膮cych po stronie Wykonawcy.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje si臋 udzielenie zaliczek na poczet wykonania zam贸wienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE艁NIANIA TYCH WARUNK脫W

             III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli przepisy prawa nak艂adaj膮 obowi膮zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 3 do SIWZ.

             III.3.2) Wiedza i do艣wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 3 do SIWZ.
    2) Wykonawca sk艂adaj膮c ofert臋 w cz臋艣ci I zam贸wienia (Pomoce dydaktyczne) musi wykaza膰, 偶e wykona艂 w okresie ostatnich trzech lat przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy - w tym okresie - co najmniej dwa zadania polegaj膮ce na dostawie pomocy dydaktycznych do plac贸wek o艣wiatowych - Wykonawca przedk艂ada informacj臋 zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ.

             III.3.3) Potencja艂 techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 3 do SIWZ.

             III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zam贸wienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 3 do SIWZ.

             III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 3 do SIWZ.

    III.4) INFORMACJA O O艢WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ慕 DOSTARCZY膯 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

             III.4.1) W zakresie wykazania spe艂niania przez wykonawc臋 warunk贸w, o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, opr贸cz o艣wiadczenia o spe艂nieniu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, nale偶y przed艂o偶y膰:

      • wykaz wykonanych, a w przypadku 艣wiadcze艅 okresowych lub ci膮g艂ych r贸wnie偶 wykonywanych, dostaw lub us艂ug w zakresie niezb臋dnym do wykazania spe艂niania warunku wiedzy i do艣wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert albo wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy - w tym okresie, z podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorc贸w, oraz za艂膮czeniem dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e te dostawy lub us艂ugi zosta艂y wykonane lub s膮 wykonywane nale偶ycie

             III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale偶y przed艂o偶y膰:

      • o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert, a w stosunku do os贸b fizycznych o艣wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

             III.4.3) Dokumenty podmiot贸w zagranicznych

    Je偶eli wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk艂ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮cy, 偶e:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert

    III.7) Czy ogranicza si臋 mo偶liwo艣膰 ubiegania si臋 o zam贸wienie publiczne tylko dla wykonawc贸w, u kt贸rych ponad 50 % pracownik贸w stanowi膮 osoby niepe艂nosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona b臋dzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowie艅 umowy oraz okre艣lenie warunk贸w zmian

    1. Wz贸r umowy przedstawiony jest w za艂膮czniku nr 2 do SIWZ. 2. Zmiana umowy mo偶e by膰 dokonana w przypadku okoliczno艣ci, kt贸rych nie mo偶na by艂o przewidzie膰 w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiaj膮cy przewiduje mo偶liwo艣膰 wprowadzenia zmian postanowie艅 umowy dotycz膮cych: 1) Zmiany wysoko艣ci wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany stawki podatku VAT. 2) Zmiany przedstawiciela Zamawiaj膮cego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizacj臋 przedmiotu zam贸wienia - po stronie Wykonawcy. 3) Zmiany z danych osobowych oraz rachunku bankowego. 4) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) wyd艂u偶enie terminu zako艅czenia realizacji umowy na skutek dzia艂a艅 os贸b trzecich uniemo偶liwiaj膮cych realizacj臋 zam贸wienia, kt贸re to dzia艂ania nie s膮 konsekwencj膮 winy kt贸rejkolwiek ze stron; b) wyd艂u偶enie terminu zako艅czenia realizacji umowy na skutek wyst膮pienia nadzwyczajnych okoliczno艣ci: kataklizm, wojna, itp., kt贸re uniemo偶liwiaj膮 realizacj臋 zadania. 5) Zmiany przedmiotu zam贸wienia: a) W przypadku, gdy Wykonawca nie b臋dzie w stanie dostarczy膰 oferowanej kt贸rejkolwiek pozycji przedmiotu zam贸wienia (np. w przypadku brak贸w u producent贸w) - Zamawiaj膮cy dopuszcza zaoferowanie materia艂贸w i urz膮dze艅 r贸wnowa偶nych z opisywanym, z zastrze偶eniem, 偶e gwarantuj膮 one realizacj臋 zam贸wienia w zgodzie z opisem przedmiotu zam贸wienia i zapewniaj膮 uzyskanie parametr贸w technicznych i funkcjonalno - u偶ytkowych nie gorszych od za艂o偶onych. Zamawiaj膮cy wymaga, aby przedmiot zam贸wienia r贸wnowa偶ny, by艂 podobny pod wzgl臋dem: - gabaryt贸w i konstrukcji (wielko艣膰, rodzaj, w艂a艣ciwo艣ci), . - charakteru u偶ytkowego (to偶samo艣ci, funkcji), - charakterystyki materia艂owej (rodzaj i jako艣膰 materia艂贸w), - parametr贸w technicznych (wytrzyma艂o艣膰, trwa艂o艣膰, wydajno艣膰), - parametr贸w bezpiecze艅stwa u偶ytkowania. W takim przypadku zmiana mo偶e by膰 dokonana na podstawie pisemnej pro艣by Wykonawcy potwierdzonej dokumentami zawieraj膮cymi opis zamienianej pozycji, z wyszczeg贸lnieniem w/w parametr贸w. Zamawiaj膮cy, po analizie przedstawionych dokument贸w mo偶e wyrazi膰 zgod臋 na dokonanie zamiany. 6) Zmiany wymienione w ppkt 4 i 5 wymagaj膮 sporz膮dzenia protoko艂贸w konieczno艣ci, pisemnej akceptacji Zamawiaj膮cego i podmiotu przyznaj膮cego dofinansowanie. 4. Ka偶da zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnego aneksu - pod rygorem niewa偶no艣ci.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋pna specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia:

     http://www.bip.skolyszyn.pl/modules.php?mop=modload&name=bip&file=wysw&grupa=33
    Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem: Urz膮d Gminy w Sko艂yszynie 38-242 Sko艂yszyn 12, pok. nr 23, tel. 013 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30, wersja papierowa za odp艂atno艣ci膮 20 z艂..

    IV.4.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Oferty nale偶y sk艂ada膰 w Urz臋dzie Gminy
    w Sko艂yszynie 38-242 Sko艂yszyn 12 - pok. Nr 8 UG Sko艂yszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 opr贸cz sob贸t i dni ustawowo wolnych od pracy.

    IV.4.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz膮ce finansowania projektu/programu ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej: Niniejsze zam贸wienie jest wsp贸艂finansowane ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego - Priorytet IX, Dzia艂anie 9.1, Poddzia艂anie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapita艂 Ludzki 2007-2013.

    IV.4.17) Czy przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia,
    w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia:
    tak

    ZA艁慕CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ慕CE OFERT CZ臉艢CIOWYCH

    CZ臉艢膯 Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.

             1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Cz臋艣膰 I obejmuje dostaw臋 pomocy dydaktycznych o nast臋puj膮cym przeznaczeniu: pomoce rozwijaj膮ce zainteresowania uczni贸w szczeg贸lnie uzdolnionych - j臋zyk angielski, pomoce rozwijaj膮ce zainteresowania uczni贸w szczeg贸lnie uzdolnionych - artystycznie, pomoce dla dzieci z trudno艣ciami w zdobywaniu umiej臋tno艣ci matematycznych, pomoce dla dzieci ze specjalnymi trudno艣ciami w czytaniu i pisaniu, w tym tak偶e zagro偶onych ryzykiem dysleksji, pomoce rozwijaj膮ce zainteresowania uczni贸w wybitnie, szczeg贸lnie uzdolnionych - ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, pomoce logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Szczeg贸艂owy opis przedmiotu zam贸wienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo艣ci pomocy dydaktycznych stanowi膮cych przedmiot dostawy stanowi za艂膮cznik Nr 1a do umowy - wykaz cen.

             2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.40.00.00-2, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7.

             3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

             4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.

    CZ臉艢膯 Nr: 2 NAZWA: Meble szkolne.

             1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Cz臋艣膰 II obejmuje doposa偶enie bazy dydaktycznej plac贸wek o艣wiatowych poprzez dostaw臋 mebli szkolnych, tj.: szafek z p贸艂kami, przegrodami i szufladami wykonanych z p艂yty wi贸rowej laminowanej obustronnie o grubo艣ci 16 - 25 mm, w zale偶no艣ci od konstrukcji. Szczeg贸艂owy opis przedmiotu zam贸wienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo艣ci mebli oraz robocze szkice stanowi za艂膮cznik Nr 1b do umowy - wykaz cen..

             2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 39.16.00.00-1.

             3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

             4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.

    CZ臉艢膯 Nr: 3 NAZWA: Urz膮dzenia wielofunkcyjne, drukarka i radiomagnetofon z CD.

             1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Cz臋艣膰 III obejmuje dostaw臋: 2 szt. urz膮dze艅 wielofunkcyjnych, 1 drukarki i 1 radiomagnetofonu z CD. Szczeg贸艂owy opis zam贸wienia oraz minimalne parametry zawiera za艂膮cznik Nr 1c do umowy - wykaz cen.

             2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 30.12.10.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.31.51-4, 32.31.00.00-9, 38.52.00.00-6.

             3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

             4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.

     

     

    Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn

     



    Rejestr zmian odwiedzin: 2202
    Wersja do druku Wersja do druku
    Za艂膮czniki
    SIWZ - Dostawa pomocy dydaktycznych.pdf
    Za艂.Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc
    Za艂.Nr 1a do SIWZ.xls
    Za艂.Nr 1b do SIWZ.xls
    Za艂.Nr 1c do SIWZ
    Za艂.Nr 2 do SIWZ - Projekt umowy z za艂膮cznikami.doc
    Za艂.Nr 3 do SIWZ - o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu.doc
    Za艂.Nr 4 do SIWZ - wykaz dostaw.doc
    Za艂.Nr 5 do SIWZ - o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc
    Za艂.Nr 6 do SIWZ - o艣wiadczenie dla os贸b fizycznych z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2.doc




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.064 sekund