Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Klauzule informacyjne
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • W艂adze
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Maj膮tek gminy
  • Podleg艂e jednostki
  • Sprawozdania
  • Praca
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w 2018 r.
  • Konsultacje
  • Wyniki kontroli
  • Moja sprawa
  • Programy
  • Strategia
  • Og艂oszenia
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj
    Z.Publiczne 2013 /Remont dr贸g gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych - II etap/




    Og艂oszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty


    Nowa strona 1
    Gmina Sko艂yszyn

    38-242 Sko艂yszyn 12

    tel/fax (13)4491062do64

     

    Sko艂yszyn, dn. 2013-10-29

    znak sprawy: GPIR.271.16.2013

     

     

     

     

    OG艁OSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

     

    Post臋powanie o udzielenie zam贸wienia publicznego pn.:

    聞Remont dr贸g gminnych 聳 wykonanie nawierzchni bitumicznych 聳 II etap聰

     

    Dane o ofertach:

    Liczba z艂o偶onych ofert:  1

    Liczba ofert odrzuconych: 0

    Wykaz z艂o偶onych ofert:

     

    1) Przedsi臋biorstwo Rob贸t Drogowo 聳 Mostowych Sp. z o.o. w Ja艣le, 38-200 Jas艂o, ul. Jana Paw艂a II 30.  Cena oferty brutto: Cz臋艣膰 I: 68 817,27 z艂, Cz臋艣膰 II: 46 652,73 z艂, Cz臋艣膰 III: 23 804,44 z艂.   Okres gwarancji: 36 m-cy.

    Liczba otrzymanych pkt (w ka偶dej cz臋艣ci): cena: 95, okres gwarancji: 5, razem: 100.

            

    Wybrano ofert臋 z艂o偶on膮 przez Przedsi臋biorstwo Rob贸t Drogowo-Mostowych Sp. 
    z o.o. w Ja艣le 38-200 Jas艂o, ul. Jana Paw艂a II 30

     

    Umowa z Wykonawc膮 mo偶e zosta膰 zawarta bez zachowania termin贸w, o kt贸rych mowa 
    w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.

     

    Wyboru oferty dokonano zgodnie z art. 91 i 92 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907).

     

     

    Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 1505
    Wersja do druku Wersja do druku



    Og艂oszenie o zmianie og艂oszenia


    Nowa strona 1

    OG艁OSZENIE O ZMIANIE OG艁OSZENIA

     

    Og艂oszenie powi膮zane:

    Og艂oszenie nr 211601-2013 z dnia 2013-10-11 r. Og艂oszenie o zam贸wieniu - Sko艂yszyn
    Przedmiot zam贸wienia obejmuje remont odcink贸w dr贸g gminnych o nawierzchni 偶wirowej lub bitumicznej na ni偶ej wymienionych odcinkach dr贸g. Zakres zam贸wienia obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wraz z...
    Termin sk艂adania ofert: 2013-10-28

     

     

    Numer og艂oszenia: 219117 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013


     

    Og艂oszenie dotyczy: Og艂oszenia o zam贸wieniu.

    Informacje o zmienianym og艂oszeniu: 211601 - 2013 data 11.10.2013 r.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJ慕CY

    Gmina Sko艂yszyn, Sko艂yszyn 12, 38-242 Sko艂yszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751.

    SEKCJA II: ZMIANY W OG艁OSZENIU

    II.1) Tekst, kt贸ry nale偶y zmieni膰:

    • Miejsce, w kt贸rym znajduje si臋 zmieniany tekst: II.1.7.
    • W og艂oszeniu jest: Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: nie..
    • W og艂oszeniu powinno by膰: Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: tak. Ilo艣膰 cz臋艣ci: 3.

     

     

    Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 1537
    Wersja do druku Wersja do druku



    Og艂oszenie o zam贸wieniu


    Nowa strona 1

    OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - roboty budowlane

    Adres strony internetowej, na kt贸rej Zamawiaj膮cy udost臋pnia Specyfikacj臋 Istotnych Warunk贸w Zam贸wienia:

     

    Sko艂yszyn: Remont dr贸g gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych - II etap
    Numer og艂oszenia: 211601 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013

     

    Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe.

    Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJ慕CY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sko艂yszyn , Sko艂yszyn 12, 38-242 Sko艂yszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751.

    • Adres strony internetowej zamawiaj膮cego: www.bip.skolyszyn.pl; www.skolyszyn.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ慕CEGO: Administracja samorz膮dowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA

    II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Remont dr贸g gminnych - wykonanie nawierzchni bitumicznych - II etap.

    II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Przedmiot zam贸wienia obejmuje remont odcink贸w dr贸g gminnych o nawierzchni 偶wirowej lub bitumicznej na ni偶ej wymienionych odcinkach dr贸g. Zakres zam贸wienia obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wraz z podbudow膮 oraz robotami towarzysz膮cymi. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 3 cz臋艣ci, z kt贸rych ka偶da oceniania b臋dzie odr臋bnie: Wykaz dr贸g obj臋tych remontem: CZ臉艢膯 I: 1) Remont drogi gminnej w 艢wi臋canach - Nadole. Projektowany remont dotyczy odcinka drogi gminnej
    o d艂ugo艣ci 280 m o nawierzchni 偶wirowej. Technologia: wyr贸wnanie i wyprofilowanie pod艂o偶a; 艣cinanie poboczy, wykonanie podbudowy, g贸rnej warstwy z mieszanki t艂uczniowej o grubo艣ci 12 cm; frezowanie nawierzchni asfaltowych; wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-偶wirowej, tj. warstwy profilowej
    o grubo艣ci 2 cm oraz warstwy 艣cieralnej o grubo艣ci 4 cm; wykonanie poboczy drogowych
    z mieszanki t艂uczniowej o gr. 12 cm CZ臉艢膯 II: 1) Remont drogi gminnej w 艢wi臋canach -
    k-Ko艣cio艂a. Projektowany remont dotyczy odcinka drogi gminnej o d艂ugo艣ci 122 m
    o nawierzchni bitumicznej. Technologia: przebudowa istniej膮cego odwodnienia liniowego (wykonanie 艂awy betonowej, wbudowanie element贸w AS 300), oczyszczeni i skropienie nawierzchni asfaltem, frezowanie nawierzchni asfaltowych; wyr贸wnanie wyrw i nier贸wno艣ci mieszank膮 mineralno - bitumiczn膮, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-偶wirowej, tj. warstwy profilowej o grubo艣ci 3 cm oraz warstwy 艣cieralnej o grubo艣ci 4 cm; wykonanie poboczy drogowych z mieszanki t艂uczniowej o gr. 12 cm na cz臋艣ci odcinka drogi. CZ臉艢膯 III: 1) Utwardzenie nawierzchni parkingu przy drodze w kierunku cmentarza w Sko艂yszynie. Zadanie obejmuje utwardzenie nawierzchni parkingu przy drodze w kierunku cmentarza w Sko艂yszynie o wymiarach 35 x 6,5 m. Technologia: wyprofilowanie i zag臋szczanie pod艂o偶a, frezowanie nawierzchni asfaltowych, wykonanie dolnej i g贸rnej warstwy podbudowy z mieszanki t艂uczniowej o gr. 12 i 8 cm; wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-偶wirowej, tj. warstwy profilowej o grubo艣ci 2 cm oraz warstwy 艣cieralnej o grubo艣ci 4 cm, wykonanie poboczy drogowych z mieszanki t艂uczniowej o gr. 25 cm.

    II.1.6) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.

    II.1.7) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako艅czenie: 30.11.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiaj膮cy nie 偶膮da wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE艁NIANIA TYCH WARUNK脫W

             III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli przepisy prawa nak艂adaj膮 obowi膮zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Zamawiaj膮cy nie wyznacza szczeg贸艂owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ

             III.3.2) Wiedza i do艣wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Zamawiaj膮cy nie wyznacza szczeg贸艂owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ

             III.3.3) Potencja艂 techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Zamawiaj膮cy nie wyznacza szczeg贸艂owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ

             III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zam贸wienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Zamawiaj膮cy nie wyznacza szczeg贸艂owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ

             III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku

    o        1) Zamawiaj膮cy nie wyznacza szczeg贸艂owego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunku udzia艂u
    w post臋powaniu, zgodnie z wzorem jako za艂膮cznik Nr 4 do SIWZ

    III.4) INFORMACJA O O艢WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ慕 DOSTARCZY膯 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spe艂niania przez wykonawc臋 warunk贸w, o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, opr贸cz o艣wiadczenia o spe艂nianiu warunk贸w udzia艂u
    w post臋powaniu nale偶y przed艂o偶y膰:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale偶y przed艂o偶y膰:

    • o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
      o dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiot贸w zagranicznych

    Je偶eli wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk艂ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮cy, 偶e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotycz膮ce przynale偶no艣ci do tej samej grupy kapita艂owej

    • lista podmiot贸w nale偶膮cych do tej samej grupy kapita艂owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsument贸w albo informacji o tym, 偶e nie nale偶y do grupy kapita艂owej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi膮zane z przedmiotem zam贸wienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Okres gwarancji - 5

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowie艅 umowy oraz okre艣lenie warunk贸w zmian

    1. Wz贸r umowy jest przedstawiony w za艂膮czniku nr 2 do SIWZ. 2. Zmiana umowy mo偶e by膰 dokonana w przypadku okoliczno艣ci, kt贸rych nie mo偶na by艂o przewidzie膰 w chwili zawarcia umowy. 3. Dopuszcza si臋 mo偶liwo艣膰 zmiany postanowie艅 zawartej Umowy w stosunku do tre艣ci oferty na ni偶ej okre艣lonych zasadach: 1) Termin realizacji przedmiotu Umowy mo偶e by膰 zmieniony w przypadku, gdy niemo偶no艣膰 dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana b臋dzie okoliczno艣ci膮, kt贸ra wyst膮pi艂a po zawarciu Umowy, z nast臋puj膮cych przyczyn niezale偶nych od Wykonawcy: a) konieczno艣膰 spe艂nienia innych nieprzewidzianych pierwotnie wymog贸w dla pozyskania i wydatkowania 艣rodk贸w zewn臋trznych; b) konieczno艣膰 przeprowadzenia innych post臋powa艅 administracyjnych i s膮dowych; c) zmiany przepis贸w prawa maj膮cych wp艂yw na wykonanie przedmiotu Umowy lub na 艣wiadczenia Stron;
    d) skoordynowania zakresu i powi膮zania inwestycji z projektami realizowanymi przez Gmin臋; e) zmiana zakresu lub przebiegu inwestycji i spowodowana tym konieczno艣膰 zmian
    w dokumentacji i uzyskania nowych lub zmiany posiadanych opinii, uzgodnie艅, projekt贸w podzia艂贸w i decyzji administracyjnych; f) wstrzymanie prac w zwi膮zku z orzeczeniem organu administracji lub s膮du; g) konieczno艣膰 wykonania rob贸t dodatkowych, kt贸re b臋d膮 niezb臋dne do prawid艂owego wykonania i zako艅czenia rob贸t obj臋tych umow膮 podstawow膮, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (je偶eli zajdzie taka konieczno艣膰) wymaga膰 b臋dzie wi臋cej ni偶 3 tygodnie; h) wyst膮pienia warunk贸w pogodowych maj膮cych wp艂yw na niemo偶liwo艣膰 prowadzenia rob贸t budowlanych jak: d艂ugotrwa艂e intensywne opady trwaj膮ce powy偶ej 10 dni, pow贸d聼 (czas niezb臋dny na osuszenie zalanego terenu i mo偶liwo艣膰 kontynuacji lub rozpocz臋cia rob贸t), opady 艣niegu, niskie temperatury, kt贸re uniemo偶liwiaj膮 prowadzenie rob贸t; i) wyst膮pienia okoliczno艣ci powoduj膮cych konieczno艣膰 opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia艂贸w niezb臋dnych do prawid艂owego zako艅czenia zadania (jak m.in. decyzji zezwalaj膮cej na realizacj臋 inwestycji drogowej, pozwolenia na budow臋, zg艂oszenia rob贸t nie wymagaj膮cych uzyskania pozwolenia na budow臋 w zakresie koniecznych zmian); j) wstrzymania rob贸t na okres d艂u偶szy ni偶 3 tygodnie spowodowanego wykryciem np.: przedmiot贸w niebezpiecznych, szcz膮tk贸w ludzkich, zabytk贸w, pozosta艂o艣ci budowli podziemnych; 2) Zamawiaj膮cy dopuszcza mo偶liwo艣膰 zmian postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zam贸wienia ze wzgl臋du na: a) ograniczenie zakresu przy ewentualnym jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, je偶eli oka偶e si臋, 偶e niekt贸re elementy sk艂adowe dokumentacji projektowo - kosztorysowej b臋d膮 zb臋dne z punktu widzenia post臋powania administracyjnego i procesu inwestycyjnego, czego nie mo偶na by艂o przewidzie膰 w chwili zawarcia umowy. Zamawiaj膮cy pisemnie poinformuje Wykonawc臋 o zb臋dno艣ci kt贸rego艣 z element贸w. Przyst膮pienie do wykonywania poszczeg贸lnych element贸w dokumentacji nast臋powa膰 b臋dzie w porozumieniu z Zamawiaj膮cym; b) zmian臋 przebiegu inwestycji lub zmniejszenie zakresu opracowania, z ewentualnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia, wynikaj膮c膮 z:
    - protest贸w mieszka艅c贸w; - obj臋cia obiekt贸w lub teren贸w ochron膮 (np. ochron膮 zabytk贸w, jedn膮 z form ochrony przyrody, w tym obszarem Natura 2000); - niemo偶no艣ci zachowania odleg艂o艣ci gwarantuj膮cej brak szkodliwego wp艂ywu przedsi臋wzi臋cia na 艣rodowisko i zdrowie ludzi; - konieczno艣ci uwzgl臋dnienia wynik贸w audyt贸w Bezpiecze艅stwa Ruchu Drogowego;
    - wyb贸r innego trybu realizacji inwestycji, powoduj膮cego zb臋dno艣膰 jednych i konieczno艣膰 wykonania innych opracowa艅 (np. realizacja na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej zamiast na podstawie pozwolenia na budow臋). 3) Poza przypadkami okre艣lonymi wy偶ej, istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy b臋d膮 mog艂y nast膮pi膰 w przypadku zaistnienia omy艂ki pisarskiej lub rachunkowej. 4. Wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy mo偶e zosta膰 zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urz臋dowej zmiany stawki podatku VAT. 5. Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy rob贸t na pisemny wniosek Wykonawcy. Zamawiaj膮cy mo偶e odm贸wi膰 zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia nowego podwykonawcy. 6. Ka偶da zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody Zamawiaj膮cego i formy pisemnego aneksu - pod rygorem niewa偶no艣ci. Zamawiaj膮cy zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 odmowy wyra偶enia zgody na zmian臋 umowy, je偶eli podmiot przyznaj膮cy dofinansowanie zadania zg艂osi sprzeciw dotycz膮cy proponowanej zmiany. Niedopuszczalne s膮 jednak, pod rygorem niewa偶no艣ci, zmiany postanowie艅 zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowie艅 do umowy, je偶eli przy ich uwzgl臋dnieniu nale偶a艂oby zmieni膰 tre艣膰 oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru Wykonawcy, chyba 偶e Zamawiaj膮cy przewidzia艂 mo偶liwo艣膰 dokonania takiej zmiany w og艂oszeniu o zam贸wieniu oraz okre艣li艂 warunki takiej zmiany.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋pna specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia:

     http://www.bip.skolyszyn.pl/modules.php?mop=modload&name=bip&file=wysw&grupa=35
    Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem: Urz膮d Gminy w Sko艂yszynie 38-242 Sko艂yszyn 12, pok. nr 23, tel. 13 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30.

    IV.4.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Oferty nale偶y sk艂ada膰 w Urz臋dzie Gminy
    w Sko艂yszynie 38-242 Sko艂yszyn 12 - pok. Nr 8 UG Sko艂yszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 opr贸cz sob贸t i dni ustawowo wolnych od pracy.

    IV.4.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz膮ce finansowania projektu/programu ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej: 1. Od czynno艣ci Zamawiaj膮cego niezgodnej z przepisami ustawy PZP podj臋tej w post臋powaniu lub zaniechania czynno艣ci, do kt贸rej Zamawiaj膮cy jest zobowi膮zany, Wykonawcy, kt贸ry ma interes w uzyskaniu zam贸wienia, poni贸s艂 lub mo偶e ponie艣膰 szkod臋 w wyniku naruszenia przez Zamawiaj膮cego przepis贸w ustawy - przys艂uguje odwo艂anie. 2. W zwi膮zku z warto艣ci膮 zam贸wienia mniejszej ni偶 kwoty okre艣lone
    w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwo艂anie w przypadku tego zam贸wienia przys艂uguje wy艂膮cznie wobec czynno艣ci: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spe艂niania warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu; 2) wykluczenia odwo艂uj膮cego z post臋powania; 3) odrzucenia oferty odwo艂uj膮cego. 3. Odwo艂anie powinno wskazywa膰 czynno艣膰 lub zaniechanie czynno艣ci Zamawiaj膮cego, kt贸rej zarzuca si臋 niezgodno艣膰 z przepisami ustawy, zawiera膰 zwi臋z艂e przedstawienie zarzut贸w, okre艣la膰 偶膮danie oraz wskazywa膰 okoliczno艣ci faktyczne i prawne uzasadniaj膮ce wniesienie odwo艂ania. 4. Odwo艂anie wnosi si臋 do Prezesa Krajowej Izby Odwo艂awczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc膮 wa偶nego kwalifikowanego certyfikatu. 5. Odwo艂uj膮cy przesy艂a kopi臋 odwo艂ania Zamawiaj膮cemu przed up艂ywem terminu do wniesienia odwo艂ania w taki spos贸b, aby m贸g艂 on zapozna膰 si臋 z jego tre艣ci膮 przed up艂ywem tego terminu. 6. Domniemywa si臋, i偶 Zamawiaj膮cy m贸g艂 zapozna膰 si臋 z tre艣ci膮 odwo艂ania przed up艂ywem terminu do jego wniesienia, je偶eli przes艂anie jego kopii nast膮pi艂o przed up艂ywem terminu do jego wniesienia za pomoc膮 jednego ze sposob贸w okre艣lonych w art. 27 ust. 2 ustawy PZP. 7. Wykonawca mo偶e w terminie przewidzianym do wniesienia odwo艂ania poinformowa膰 Zamawiaj膮cego o niezgodnej z przepisami ustawy czynno艣ci podj臋tej przez niego lub zaniechaniu czynno艣ci, do kt贸rej jest on zobowi膮zany na podstawie ustawy, na kt贸re nie przys艂uguje odwo艂anie na podstawie art. 180 ust. 2. 8. W przypadku uznania zasadno艣ci przekazanej informacji zamawiaj膮cy powtarza czynno艣膰 albo dokonuje czynno艣ci zaniechanej, informuj膮c o tym wykonawc贸w w spos贸b przewidziany w ustawie PZP dla tej czynno艣ci. 9. Na czynno艣ci, o kt贸rych mowa w pkt. 8, nie przys艂uguje odwo艂anie,
    z zastrze偶eniem pkt 2. 10. Odwo艂anie wnosi si臋 w terminie 5 dni od dnia przes艂ania informacji o czynno艣ci zamawiaj膮cego stanowi膮cej podstaw臋 jego wniesienia - je偶eli zosta艂y przes艂ane faksem lub elektronicznie, albo w terminie 10 dni - je偶eli zosta艂y przes艂ane w inny spos贸b.
    11. Odwo艂anie wobec tre艣ci og艂oszenia o zam贸wieniu, a tak偶e wobec postanowie艅 specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, wnosi si臋 w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og艂oszenia w Biuletynie Zam贸wie艅 Publicznych lub specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia na stronie internetowej. 12. Odwo艂anie wobec czynno艣ci innych ni偶 okre艣lone w pkt 10 i 11 wnosi si臋 w terminie 5 dni od dnia, w kt贸rym powzi臋to lub przy zachowaniu nale偶ytej staranno艣ci mo偶na by艂o powzi膮膰 wiadomo艣膰 o okoliczno艣ciach stanowi膮cych podstaw臋 jego wniesienia. 13. W przypadku wniesienia odwo艂ania wobec tre艣ci og艂oszenia o zam贸wieniu lub postanowie艅 specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia zamawiaj膮cy mo偶e przed艂u偶y膰 termin sk艂adania ofert. 14. W przypadku wniesienia odwo艂ania po up艂ywie terminu sk艂adania ofert bieg terminu zwi膮zania ofert膮 ulega zawieszeniu do czasu og艂oszenia przez Izb臋 orzeczenia. 15. Zamawiaj膮cy, nie p贸聼niej ni偶 na 7 dni przed up艂ywem wa偶no艣ci wadium, wzywa Wykonawc贸w, pod rygorem wykluczenia z post臋powania, do przed艂u偶enia wa偶no艣ci wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezb臋dny do zabezpieczenia post臋powania do zawarcia umowy. Je偶eli odwo艂anie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje si臋 jedynie do Wykonawcy, kt贸rego ofert臋 wybrano jako najkorzystniejsz膮. 16. Zamawiaj膮cy przesy艂a niezw艂ocznie, nie p贸聼niej ni偶
    w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopi臋 odwo艂ania innym Wykonawcom uczestnicz膮cym w post臋powaniu, a je偶eli odwo艂anie dotyczy tre艣ci og艂oszenia o zam贸wieniu lub postanowie艅 specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, zamieszcza j膮 r贸wnie偶 na stronie internetowej - wzywaj膮c wykonawc贸w do przyst膮pienia do post臋powania odwo艂awczego. 17. Wykonawca mo偶e zg艂osi膰 przyst膮pienie do post臋powania odwo艂awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo艂ania, wskazuj膮c stron臋, do kt贸rej przyst臋puje, i interes w uzyskaniu rozstrzygni臋cia na korzy艣膰 strony, do kt贸rej przyst臋puje. Zg艂oszenie przyst膮pienia dor臋cza si臋 Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc膮 wa偶nego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopi臋 przesy艂a si臋 Zamawiaj膮cemu oraz Wykonawcy wnosz膮cemu odwo艂anie.
    18. Wykonawcy, kt贸rzy przyst膮pili do post臋powania odwo艂awczego, staj膮 si臋 uczestnikami post臋powania odwo艂awczego, je偶eli maj膮 interes w tym, aby odwo艂anie zosta艂o rozstrzygni臋te na korzy艣膰 jednej ze stron. 19. Szczeg贸艂y dalszego post臋powania odwo艂awczego zawiera ustawa PZP - Dzia艂 VI - 艢rodki ochrony prawnej.

    IV.4.17) Czy przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia,
    w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia:
    nie

     

    Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn



    Rejestr zmian odwiedzin: 1647
    Wersja do druku Wersja do druku
    Za艂膮czniki
    SIWZ - Remont dr贸g gminnych - II etap.pdf
    Za艂.Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc
    Za艂.Nr 2 do SIWZ - projekt umowy.doc
    Za艂.Nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru budowlanych.pdf
    Za艂.Nr 3.0 do SIWZ - Wymagania techniczne nawierzchni WT.2.2010.pdf
    Za艂.Nr 3.1 do SIWZ - Przedmiar - droga Nadole w 艢wi臋canach.pdf
    Za艂.Nr 3.2 do SIWZ - Przedmiar - droga k.ko艣cio艂a w 艢wi臋canach.pdf
    Za艂.Nr 3.3 do SIWZ - Przedmiar - droga k. cmentarza w Sko艂yszynie.pdf
    Za艂.Nr 4 do SIWZ - o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu.doc
    Za艂.Nr 5 do SIWZ - o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc
    Za艂.Nr 6 do SIWZ - o艣wiadczenie o przynale偶no艣ci do grupy kapita艂owej.doc




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.067 sekund