Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Klauzule informacyjne
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • W艂adze
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Maj膮tek gminy
  • Podleg艂e jednostki
  • Sprawozdania
  • Praca
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w 2018 r.
  • Konsultacje
  • Wyniki kontroli
  • Moja sprawa
  • Programy
  • Strategia
  • Og艂oszenia
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  • Wybory 2018
  • Platforma zakupowa
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj
    Praca /ARCHIWUM - WOLNE STANOWISKO URZ臉DNICZE DS. DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ, ROLNICTWA I LE艢NICTWA/




    Informacja o wynikach naboru


    Nowa strona 3

    INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

    na stanowisko  do spraw dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolnictwa i le艣nictwa.

     

    Informujemy, 偶e w wyniku zako艅czenia procedury naboru na ww. stanowisko zosta艂a wybrana   Pani Klaudia Mitoraj, zam. w Jab艂onicy.

     

    Uzasadnienie dokonanego wyboru:

    Pani Klaudia Mitoraj spe艂ni艂a wymagania formalne, okre艣lone w og艂oszeniu o naborze. W trakcie post臋powania konkursowego wykaza艂a si臋 znajomo艣ci膮 przepis贸w z zakresu okre艣lonego w og艂oszeniu. Dotychczasowe do艣wiadczenie zawodowe zdaniem Komisji Rekrutacyjnej pomog膮 kandydatce szybko wdro偶y膰 si臋 w zakres powierzonych obowi膮zk贸w.

     

     

    W脫JT
     mgr Zenon Szura

     

    Sko艂yszyn, dnia  30 lipca 2018 r.



    Rejestr zmian odwiedzin: 175
    Wersja do druku Wersja do druku



    LISTA KANDYDAT脫W SPE艁NIAJ膭CYCH WYMAGANIA FORMALNE


    Nowa strona 4

    LISTA KANDYDAT脫W SPE艁NIAJ膭CYCH WYMAGANIA FORMALNE

    naboru na stanowisko do spraw dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolnictwa i le艣nictwa.
    Informujemy, 偶e w wyniku wst臋pnej selekcji dokument贸w aplikacyjnych na w/w stanowisko do nast臋pnego etapu rekrutacji zakwalifikowali si臋 :
    1. Pani Gra偶yna Jasiewicz-Duran, zam. w Lisowie,
    2. Pani Jolanta Karda艣, zam. w Siepietnicy,
    3. Pani Klaudia Mitoraj, zam. w Jab艂onicy.

    Ww. kandydatki spe艂niaj膮 wymagania formalne okre艣lone w og艂oszeniu o naborze.

    Rozmowa kwalifikacyjna odb臋dzie si臋 w dniu 30 lipca 2018 r. w Urz臋dzie Gminy w Sko艂yszynie ? pok贸j nr 7. O dok艂adnym terminie rozmowy kandydatki zostan膮 powiadomione telefonicznie.
     

    W脫JT
    mgr Zenon Szura
     

    Sko艂yszyn, dnia 23 lipca 2018 r.



    Rejestr zmian odwiedzin: 347
    Wersja do druku Wersja do druku



    Nab贸r


    OG艁OSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZ臉DNICZE ?

    do spraw dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolnictwa i le艣nictwa.

     

    W脫JT GMINY SKO艁YSZYN OG艁ASZA OTWARTY NAB脫R

    NA WOLNE STANOWISKO URZ臉DNICZE

    DS. DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ, ROLNICTWA I LE艢NICTWA

     

    1.     Niezb臋dne wymagania od kandydat贸w:

    1)     Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych pa艅stw, kt贸rym na podstawie um贸w mi臋dzynarodowych lub przepis贸w prawa wsp贸lnotowego przys艂uguje prawo podj臋cia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    2)     Wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku : ochrona 艣rodowiska, administracja, rolnictwo

    3)      Niekaralno艣膰 prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.

    4)     Posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych.

    5)     Posiadanie stanu zdrowia pozwalaj膮cego na zatrudnienie na stanowisku.

     

    2.     Wymagania dodatkowe:   

    1)     Do艣wiadczenie zawodowe w administracji publicznej.

    2)     Znajomo艣膰 ustaw: o samorz膮dzie gminnym, o pracownikach samorz膮dowych, o swobodzie dzia艂alno艣ci gospodarczej, prawo ochrony 艣rodowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o lasach, ustawa o ochronie zwierz膮t, ustawa o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminach, ustawa prawo 艂owieckie, kodeks postepowania administracyjnego.

    3)     Wysoka kultura osobista. Umiej臋tno艣膰 komunikacji interpersonalnej i odporno艣膰 na stres. Umiej臋tno艣膰 planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji. Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole. Komunikatywno艣膰. Terminowo艣膰, samodzielno艣膰, rzetelno艣膰, dok艂adno艣膰, odpowiedzialno艣膰. Dobra znajomo艣膰 aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przegl膮darek internetowych i poczty elektronicznej).

     

    3.     Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:

    Sprawy z zakresu dzia艂alno艣ci gospodarczej :

    1)     Przyjmowanie wniosk贸w CEIDG-1 dotycz膮cych wpis贸w do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej, zmian, wykre艣lenia zawieszenia i wznowienia dzia艂alno艣ci gospodarczej,

    2)     Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem poprawno艣ci wype艂nienia,

    3)     Wprowadzanie danych z wniosku do centralnej ewidencji,

    4)     Uzupe艂nianie brakuj膮cych danych we wpisach ju偶 istniej膮cych,

    5)     Weryfikacja wniosku wprowadzonego do CEIDG,

    6)     Elektroniczne podpisywanie wniosku i jego przes艂anie,

    7)     Wydruk potwierdzenia wys艂ania wniosku,

    8)     Wydruk potwierdzenia dokonania wpisu, zmiany, wykre艣lenia, zawieszenia, wznowienia dzia艂alno艣ci,

     

    Sprawy z zakresu rolnictwa:

    Inicjowanie przedsi臋wzi臋膰 na rzecz wzrostu produkcji rolnej, nakazywanie posiadaczom gruntu rolnego zniszczenia zasiew贸w lub nasadze艅 nieodpowiedniej zdrowotno艣ci,

    1)     Przyjmowanie informacji o pojawianiu si臋 chor贸b, szkodnik贸w i chwast贸w oraz wzywanie do wykonywania w tym zakresie okre艣lonych czynno艣ci lub wykonanie zast臋pcze,

    2)     Nakazywanie w艂a艣cicielom grunt贸w sprz膮tanie plon贸w w oznaczonym terminie z teren贸w zmeliorowanych w urz膮dzenia nawadniaj膮ce,

    3)     Wydawanie za艣wiadcze艅 o kwalifikacjach rolniczych przy nabywaniu grunt贸w rolnych,

    4)     Wsp贸艂dzia艂anie z Agencja Nieruchomo艣ci Rolnych Skarbu Pa艅stwa,

    5)     Organizowanie bada艅 gleb w gminie,

    6)     Wsp贸艂dzia艂anie z Okr臋gow膮 Stacj膮 Chemiczno-Rolnicz膮 w Rzeszowie,

    7)     Udzia艂 w pracach Komisji dotycz膮cych zakresu ilo艣ciowego, szacowania strat powsta艂ych w wyniku kl臋sk 偶ywio艂owych,

     

    Sprawy w zakresie 艂owiectwa:

    1)     wsp贸艂dzia艂anie z dzier偶awc膮 lub zarz膮dc膮 obwodu 艂owieckiego w zagospodarowaniu 艂owieckich obszar贸w gminy, w szczeg贸lno艣ci w zakresie ochrony zwierzyny bytuj膮cej na jej terenie,

    2)     przeznaczenie kwot otrzymanych z czynszu dzier偶awnego za obw贸d 艂owiecki na cele spo艂eczne gminy oraz na hodowle i ochron臋 zwierz膮t,

    3)     prowadzenie rejestru sp贸艂ek le艣nych,

    4)     koordynacja dzia艂a艅 w zakresie opracowania i realizacji plan贸w urz膮dze艅 las贸w niepa艅stwowych,

    5)     wsp贸艂dzia艂anie ze specjalista ds. las贸w niepa艅stwowych,

    6)     przyjmowanie poda艅 na pozyskiwania drewna w lasach celem uzyskania zezwolenia na wyr膮b drewna.

    Wsp贸艂praca z Rejonowym Zwi膮zkiem Sp贸艂ek Wodnych.

    Przyjmowanie i przekazywanie zg艂osze艅 o podejrzeniu o zachorowanie lub zachorowaniu zwierz膮t na chorob臋 zara藕liw膮, a w przypadku wa艂臋sania si臋 psa chorego lub podejrzanego o w艣cieklizn臋, podj臋cie stara艅 maj膮cych na celu jego schwytanie, a w razie niemo偶liwo艣ci dokonania tego ? powiadomienie s膮siednich gmin i najbli偶szego komisariatu policji.

    Wyznaczanie bieg艂ych do wyceniania zwierz膮t zabijanych lub pad艂ych w zwi膮zku z wyst膮pieniem choroby zaka藕nej.

    Podawanie do wiadomo艣ci os贸b zainteresowanych lub do wiadomo艣ci publicznej o zarz膮dzonych przez pa艅stwowego lekarska weterynarii tymczasowych 艣rodk贸w w celu umiejscowienia choroby i dopilnowania ich wykonania.

    Likwidacja wa艂臋saj膮cych bezdomnych zwierz膮t, umieszczanie ich w schroniskach.

    Organizowanie odbioru pad艂ych zwierz膮t na terenie gminy zgodnie z zawartymi umowami w tej sprawie.

    Sporz膮dzanie rejestru oczyszczalni przydomowych oraz osadnik贸w bezodp艂ywowych dla terenu gminy.

     

    Ponadto szczeg贸艂owy zakres czynno艣ci zostanie okre艣lony przez pracodawc臋 po nawi膮zaniu stosunku pracy

     

    4. Wymagane dokumenty:

    1. 偶yciorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i kwalifikacje zawodowe, 4. inne kserokopie dokument贸w o posiadanych kwalifikacjach, umiej臋tno艣ciach, uprawnieniach, jednocze艣nie potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymaga艅 niezb臋dnych i dodatkowych, 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie, 6. kserokopia 艣wiadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzaj膮ce zatrudnienie i sta偶 pracy, 7. o艣wiadczenie kandydata o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych i niekaralno艣ci za przest臋pstwa pope艂nione umy艣lnie, 8. o艣wiadczenie o stanie zdrowia, 9. spis wszystkich dokument贸w sk艂adanych w ofercie przez kandydata.

     

    5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Urz臋du Gminy, na II pi臋trze;
    2) praca odbywa si臋 w systemie jednozmianowym, w 1/2 wymiaru czasu pracy;
    3) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Urz臋du Gminy w Sko艂yszynie;
    4) praca administracyjno-biurowa i w terenie;
    5) u偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w);
    6) praca przy monitorze ekranowym;
    7) o艣wietlenie naturalne i sztuczne;
    8) obs艂uga klienta zewn臋trznego i wewn臋trznego w tym kontakty bezpo艣rednie, telefoniczne, e-mailowe;
    9) miejsce pracy nie dostosowane do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych (brak windy);
    10) wykonywanie zada艅 pod presj膮 czasu.

    Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 opublikowania og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Gminy w Sko艂yszynie w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych, jest ni偶szy ni偶 6 %. 

     

    6. Miejsce i termin z艂o偶enia dokument贸w:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w siedzibie Urz臋du Gminy, poczt膮 elektroniczn膮 na adres: gmina@skolyszyn.pl w przypadku posiadanych uprawnie艅 do podpisu elektronicznego lub poczt膮 na adres: Urz膮d Gminy w Sko艂yszynie, 38-242 Sko艂yszyn 12 w zamkni臋tej kopercie z dopiskiem ?Dotyczy naboru na stanowisko ds. dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolnictwa i le艣nictwa? w terminie do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 15.30.

    Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du Gminy w Sko艂yszynie po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. Osoby, kt贸rych aplikacje przejd膮 pozytywnie proces weryfikacji formalnej, zostan膮 zaproszone na rozmow臋 kwalifikacyjn膮.

    Planowane zatrudnienie - od 1 sierpnia 2018 r.

    O terminie rozmowy kwalifikacyjnej oferenci zostan膮 powiadomieni telefonicznie.

     

    Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.skolyszyn.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urz臋du Gminy w Sko艂yszynie.

    Z wy艂onionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa na czas okre艣lony, nie d艂u偶szy ni偶 6 miesi臋cy w ramach ca艂ego etatu z mo偶liwo艣ci膮 zawarcia kolejnej umowy na czas nieokre艣lony.

    Dokumenty aplikacyjne kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w ramach procedury naboru nie podlegaj膮 zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne os贸b, kt贸re w procesie naboru zakwalifikuj膮 si臋 do dalszego etapu, zostan膮 umieszczone w protokole i b臋d膮 stanowi艂y za艂膮cznik do protoko艂u z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozosta艂ych os贸b mog膮 by膰 odbierane przez zainteresowane osoby.

     

    W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowi膮zany jest do niezw艂ocznego przed艂o偶enia za艣wiadczenia o niekaralno艣ci z Krajowego Rejestru Karnego. 

    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV (z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by膰 opatrzone klauzul膮: ?Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz Ustaw膮 z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorz膮dowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)?.

     

    Zastrzega si臋 mo偶liwo艣膰 uniewa偶nienia konkursu.

     

    W贸jt Gminy
    mgr Zenon Szura



    Rejestr zmian odwiedzin: 553
    Wersja do druku Wersja do druku




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.072 sekund