Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Gazeta
  • RODO
  • Rada Gminy
  • W艂adze
  • Prawo
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Opinie RIO
  • Maj膮tek gminy
  • Podleg艂e jednostki
  • Sprawozdania
  • Praca
  • Obwieszczenia
  • Konsultacje
  • Wyniki kontroli
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych
  • Programy
  • Moja sprawa
  • Og艂oszenia
  • Strategia
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Z.Publiczne 2019
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Konkurs ofert 2019
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2019 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Zbycie mienia 2019
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  • Wybory 2018
  • Platforma zakupowa
  • Wybory so艂tys贸w i rad so艂eckich 2019
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj

    Nab贸r na wolne stanowisko urz臋dnicze - podinspektor do spraw wymiaru podatku




    INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

    na stanowisko Podinspektor do spraw wymiaru podatku 聳 ½ etatu.

    聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽

    Informujemy, 偶e w wyniku zako艅czenia procedury naboru na ww. stanowisko zosta艂a wybrana Pani Anna Marczyk,聽聽 zamieszka艂a w Czermnej.

    Uzasadnienie dokonanego wyboru:

    Oferta Pani Anny Marczyk spe艂nia wszystkie okre艣lone wymagania formalne wskazane w og艂oszeniu. Kandydatka, kt贸rej oferta zosta艂a wybrana, wykaza艂a si臋 odpowiednimi kwalifikacjami. Posiada wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne w specjalno艣ci doradztwo podatkowe a tak偶e wykaza艂a si臋 wiedz膮 wymagan膮 w pracy na stanowisku do spraw wymiaru podatku. Ponadto zaprezentowa艂a si臋 jako osoba kulturalna i komunikatywna.

    Sko艂yszyn, dnia 8 wrze艣nia 2014 r.

    mgr Zenon Szura
    W贸jt Gminy Sko艂yszyn


    LISTA KANDYDAT脫W SPE艁NIAJ慕CYCH WYMAGANIA FORMALNE

    na stanowisko Podinspektora do spraw wymiaru podatkuj 聳 ½ etatu.

    Informujemy, 偶e w wyniku wst臋pnej selekcji dokument贸w aplikacyjnych na w/w stanowisko do nast臋pnego etapu rekrutacji zakwalifikowali si臋 :

    1. Pani Anna Fr膮czek, zam. w Ja艣le,

    2. Pani Anna Figlus, zam. w 艁ajscach,

    3. Pani Barbara K臋dzior, zam. w 艢wi臋canach,

    4. Pani Angelika Pilut, zam. w Sko艂yszynie,

    5. Pani Anna Marczyk, zam. w Czermnej,

    6. Pani Natalia Filus, zam. w Szerzynach,

    Ww. kandydaci spe艂nili wymagania formalne okre艣lone w og艂oszeniu o naborze.

    Rozmowa kwalifikacyjna odb臋dzie si臋 w dniu 4 wrze艣nia 2014 r. w Urz臋dzie Gminy w Sko艂yszynie 聳 pok贸j nr 7. O dok艂adnym terminie rozmowy kandydaci zostan膮 powiadomieni telefonicznie.

    mgr Zenon Szura

    W贸jt Gminy Sko艂yszyn


    Og艂oszenie o naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze.

    Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych (Dz. U. nr 223, poz. 1458 z 2008 r. z p贸聼niejszymi zmianami) W贸jt Gminy Sko艂yszyn og艂asza nab贸r na wolne stanowisko urz臋dnicze w Urz臋dzie Gminy w Sko艂yszynie.

    Stanowisko : Podinspektor do spraw wymiaru podatku

    Miejsce pracy: Urz膮d Gminy 聳 Sko艂yszyn 12.

    Wymiar czasu pracy: ½ etatu

    Rodzaj umowy: umowa o prac臋 (zgodnie z art. 25 Kp)

    Pocz膮tek zatrudnienia: 15 wrze艣nia 2014 r.

    Wymagania niezb臋dne:

    1) wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne,
    2) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera,
    3) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystania z pe艂ni praw publicznych
    4) obywatelstwo polskie,
    5) stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na stanowisku ds. wymiaru podatk贸w
    6) znajomo艣膰 ustaw i innych przepis贸w min:
    a) kodeks post臋powania administracyjnego,
    b) ordynacja podatkowa,
    c) ustawa o podatkach i op艂atach lokalnych,
    d) ustawa o podatku rolnym,
    e) ustawa o podatku le艣nym,
    f) ustawy o samorz膮dzie gminnym,
    g) ustawy o finansach publicznych,

    Wymagania dodatkowe :

    1)do艣wiadczenie lub sta偶 w samorz膮dzie
    2)uko艅czone szkolenia i kursy zwi膮zane z samorz膮dem i administracj膮,
    3)znajomo艣膰 program贸w biurowych Office: Word i Excel.

    Zakres wykonywanych zada艅 :

    1. Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci, podatku rolnego i podatku le艣nego od os贸b fizycznych oraz prowadzenie rejestru wymiarowego na programie komputerowym do wymiaru podatk贸w dla wsi: Harklowa, Kunowa, Przysieki, Pusta Wola, 艢wi臋cany,

    2. Przyjmowanie i sprawdzanie deklaracji na podatek od nieruchomo艣ci, podatek rolny i podatek le艣ny os贸b prawnych i jednostek nie posiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej.

    3. Zbieranie materia艂贸w informacyjnych niezb臋dnych do ustalenia wymienionych wy偶ej podatk贸w.

    4. Terminowe wprowadzanie zmian geodezyjnych i informacji podatkowych.

    5. Bie偶膮ca aktualizacja dokonanego wymiaru zobowi膮za艅 pieni臋偶nych i wprowadzanie korekt wydanych decyzji wynikaj膮cych ze z艂o偶onych informacji podatkowych i zmian geodezyjnych.

    6. Przygotowywanie za艣wiadcze艅 o stanie maj膮tkowym oraz op艂acaniu sk艂adki na Fundusz Emerytalny Rolnik贸w oraz prowadzenie ich ewidencji.

    7. Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady Gminy w sprawie okre艣lenia stawek oraz zwolnie艅, ulg i obni偶ek w zakresie podatk贸w i op艂at.

    8. Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady Gminy w sprawie wzor贸w deklaracji i informacji podatku od nieruchomo艣ci, podatku rolnego i podatku le艣nego.

    9. Prowadzenie spraw ulg i zwolnie艅 ustawowych 聳 w podatku rolnym, ulg inwestycyjnych, ulg z tytu艂u nabycia grunt贸w, ulg 偶o艂nierskich i z tytu艂u od艂ogowania grunt贸w.

    10. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu wymiaru podatk贸w i op艂at.

    11. Przeprowadzanie kontroli w terenie w zakresie zgodno艣ci zezna艅 podatnik贸w ze stanem faktycznym.

    12. Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosk贸w w zakresie prowadzonych zada艅.

    13. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych w zakresie swoich obowi膮zk贸w.

    14. Sk艂adanie w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu przychod贸w i wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅 z powierzonego zakresu czynno艣ci.

    15. Realizacja innych zada艅 i dzia艂a艅 w ramach powierzonego zakresu

    16. Wykonywanie czynno艣ci technicznych zwi膮zanych z piecz臋towaniem decyzji, kopertowaniem, adresowaniem, wypisywaniem zwrotek, sporz膮dzaniem wykazu list贸w do wysy艂ki.

    17. Sporz膮dzanie kart ewidencyjnych ubezpieczonego do KRUS.

    Wymagane dokumenty:

    - CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (wz贸r kwestionariusza zgodnie z za艂膮cznikiem nr 1 do rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Spo艂ecznej z dnia 22 czerwca 2006r. 聳 Dz.U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),

    - kserokopie 艣wiadectw pracy dokumentuj膮ce sta偶 pracy,

    - kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,

    - inne dokumenty potwierdzaj膮ce posiadane kwalifikacje i umiej臋tno艣ci,

    - o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 prawomocnie skazany za przest臋pstwo umy艣lne (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedk艂ada za艣wiadczenie o niekaralno艣ci z Krajowego Rejestru Karnego),

    - o艣wiadczenie, 偶e kandydat ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych,

    - za艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮ce na zatrudnienie na stanowisku ,

    - zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu naboru 聳 zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z p贸聼n. zm.), oraz ustaw膮 z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).

    Termin i miejsce sk艂adania wymaganych dokument贸w:

    Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: 聯Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora do spraw wymiaru podatku聰 w terminie do dnia 26 sierpnia 2014 r. w Urz臋dzie Gminy Sko艂yszyn, pok. 9 w godzinach pracy Urz臋du tj. poniedzia艂ek 聳 pi膮tek od 730 do 1530 lub przes艂a膰 na adres Urz膮d Gminy Sko艂yszyn, 38-242 Sko艂yszyn 12 .

    Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.

    Inne informacje:

    Komisja powo艂ana przez W贸jta Gminy Sko艂yszyn dzia艂a dwuetapowo :

    I etap 聳 zapoznanie si臋 z dokumentami z艂o偶onymi przez kandydat贸w, ustalenie czy zosta艂y spe艂nione kryteria okre艣lone w og艂oszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydat贸w dopuszczonych do drugiego etapu post臋powania.

    II etap 聳 przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

    Osoby, kt贸re spe艂ni膮 wymagania formalne okre艣lone w og艂oszeniu o naborze zostan膮 powiadomione osobi艣cie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

    Informacja o wynikach naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urz臋du Gminy.

    Z wy艂onionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa na czas okre艣lony - 6 miesi臋cy w ramach 1/2 etatu. Je偶eli osoba b臋dzie dobrze wywi膮zywa艂a si臋 ze swoich obowi膮zk贸w, zostanie z ni膮 podpisana umowa na czas nieokre艣lony.

    Dokumenty aplikacyjne kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w ramach procedury naboru nie podlegaj膮 zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne os贸b, kt贸re w procesie naboru zakwalifikuj膮 si臋 do dalszego etapu, zostan膮 umieszczone w protokole i b臋d膮 stanowi艂y za艂膮cznik do protoko艂u z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozosta艂ych os贸b mog膮 by膰 odbierane przez zainteresowane osoby.



    Rejestr zmian odwiedzin: 2071
    Wersja do druku Wersja do druku




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.068 sekund