Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Klauzule informacyjne
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • W艂adze
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Maj膮tek gminy
  • Podleg艂e jednostki
  • Sprawozdania
  • Praca
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w 2018 r.
  • Konsultacje
  • Wyniki kontroli
  • Moja sprawa
  • Programy
  • Strategia
  • Og艂oszenia
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  • Wybory 2018
  • Platforma zakupowa
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj

    Zakresy czynno艣ci




    Nowa strona 6

    G艂贸wna ksi臋gowa Gminnego Zak艂adu Gospodarki Komunalnej w Sko艂yszynie
    - Ma艂gorzata Rogozi艅ska
    Nr pokoju 26-2 tel. 4491732

      Zakres obowi膮zk贸w:

    • Wykonywanie obowi膮zk贸w g艂贸wnego ksi臋gowego Gminnego Zak艂adu Gospodarki Komunalnej w Sko艂yszynie

    • Prowadzenie rachunkowo艣ci jednostki zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i zasadami, polegaj膮ce zw艂aszcza na:

      1. Zorganizowaniu sporz膮dzania, przyjmowania, obiegu, archiwowania i kontroli dokument贸w w spos贸b zapewniaj膮cy:

        • w艂a艣ciwy przebieg operacji gospodarczych, ochron臋 mienia b臋d膮cego w posiadaniu jednostki,

        • sporz膮dzanie kalkulacji wynikowych koszt贸w wykonywanych zada艅 oraz sprawozdawczo艣ci finansowej,

      2. Bie偶膮cym i prawid艂owym prowadzeniu ksi臋gowo艣ci oraz sporz膮dzania kalkulacji wynikowej koszt贸w wykonywanych zada艅 i sprawozdawczo艣ci finansowej w spos贸b umo偶liwiaj膮cy:

        • terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,

        • ochron臋 mienia b臋d膮cego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawid艂owe rozliczenie os贸b maj膮tkowo odpowiedzialnych za to mienie,

        • prawid艂owe i terminowe dokonywanie rozlicze艅 finansowych,

    • Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami, polegaj膮ce zw艂aszcza na:

      1. Wykonaniu dyspozycji 艣rodkami pieni臋偶nymi zgodnie z przepisami dotycz膮cymi zasad wykonywania bud偶etu, gospodarki 艣rodkami pozabud偶etowymi i innymi b臋d膮cymi w dyspozycji jednostki

      2. Zapewnieniu pod wzgl臋dem finansowym prawid艂owo艣ci um贸w zawieranych przez jednostk臋,

      3. Przestrzeganiu zasad rozlicze艅 pieni臋偶nych i ochrony warto艣ci pieni臋偶nych,

      4. Zapewnieniu terminowego 艣ci膮gania nale偶no艣ci i dochodzenia roszcze艅 spornych oraz sp艂aty zobowi膮za艅,

    • Analiza wykorzystania 艣rodk贸w przydzielonych z bud偶etu gminy lub 艣rodk贸w pozabud偶etowych i innych b臋d膮cych do dyspozycji jednostki

    • Opracowanie projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych wydanych przez kierownika jednostki, dotycz膮cych prowadzenia rachunkowo艣ci, a w szczeg贸lno艣ci: zak艂adowego planu kont, obiegu dokument贸w (dowod贸w ksi臋gowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji

    • Do obowi膮zk贸w nale偶y tak偶e:

      1. Wst臋pna kontrola legalno艣ci dokument贸w dotycz膮cych wykonania bud偶etu oraz jego zmian

      2. Opracowywanie zbiorczych sprawozda艅 finansowych z wykonania bud偶etu i ich analiz.

     

    Inspektor do spraw zaopatrzenia w wod臋 i gospodarki 艣ciekami
    - J贸zef Zi臋ba
    Nr pokoju 26-2 tel. 4491749

      Zakres obowi膮zk贸w:

    • ustalenie limit贸w poboru wody oraz sporz膮dzenie faktur za zu偶ycie wody , przez odbiorc贸w indywidualnych oraz pozosta艂ych odbiorc贸w z wodoci膮g贸w gminy

    • sporz膮dzanie faktur za wprowadzone 艣cieki do sieci kanalizacyjnej

    • prowadzenie rejestru poboru wody z wodoci膮g贸w oraz wprowadzonych 艣ciek贸w do sieci kanalizacyjnej

    • prowadzenie rejestru usuwanych awarii na wodoci膮gach, oczyszczalni i sieci kanalizacyjnej

    • wsp贸艂praca z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w sprawie jako艣ci wody na wodoci膮gach oraz wprowadzonych 艣ciek贸w do rzeki Ropy

    • prowadzenie rejestru druk贸w 艣cis艂ego zarachowania

    • prowadzenie rejestru um贸w na dostarczanie wody, odbi贸r 艣ciek贸w i wyw贸z nieczysto艣ci

    • weryfikacja ewidencji ludno艣ci z zawartymi umowami na wyw贸z nieczysto艣ci

    • podczas nieobecno艣ci kierownika Zak艂adu:

      • nadz贸r nad prac膮 konserwator贸w wodoci膮g贸w oraz oczyszczalni i sieci kanalizacyjnej

      • nadz贸r nad terminowym usuwaniem awarii w terminie, prowadzenie konserwacji wodoci膮g贸w, oczyszczalni i sieci kanalizacyjnej

      • zbieranie zbiorczych zam贸wie艅 na zakup niezb臋dnych materia艂贸w do konserwacji , usuwania awarii i bie偶膮cego utrzymania wodoci膮g贸w, oczyszczalni i sieci kanalizacyjnej

      • czuwanie nad bie偶膮cym zaopatrzeniem w wod臋 odbiorc贸w indywidualnych oraz pozosta艂ych

      • nadz贸r podczas remont贸w obiekt贸w wodoci膮gowych , sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni

      • zlecenie zgodnie z przepisami bada艅 pomiarowych elektrycznych, na hydroforniach wodoci膮g贸w oraz oczyszczalni





    Rejestr zmian odwiedzin: 1746
    Wersja do druku Wersja do druku




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.047 sekund