Link do strony g丑wnej Biuletunu

  Menu
  • Strona g艂贸wna
  • Info o jednostce
  • Opinie RIO
  • Gazeta
  • Klauzule informacyjne
  • Rada Gminy
  • Prawo
  • W艂adze
  • Referaty
  • O艣wiad. maj膮tkowe
  • Ochr. 艣rodowiska
  • Maj膮tek gminy
  • Podleg艂e jednostki
  • Sprawozdania
  • Praca
  • Plan post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w 2018 r.
  • Konsultacje
  • Wyniki kontroli
  • Moja sprawa
  • Programy
  • Strategia
  • Og艂oszenia
  • Przetargi 2008
  • Przetargi 2009
  • Przetargi 2010
  • Przetargi 2011
  • Z.Publiczne 2008
  • Z.Publiczne 2009
  • Z.Publiczne 2010
  • Z.Publiczne 2011
  • Z.Publiczne 2012
  • Z.Publiczne 2014
  • Z.Publiczne 2013
  • Z.Publiczne 2016
  • Z.Publiczne 2015
  • Z.Publiczne 2017
  • Z.Publiczne 2018
  • Konkurs ofer
  • Konkurs ofer 2016
  • Konkurs ofert 2017
  • Konkurs ofert 2018
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2013 r.
  • Zam贸wienia do 14ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2014 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2015 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2016 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2017 r.
  • Zam贸wienia do 30ty艣.EUR - 2018 r.
  • Zbycie mienia
  • Zbycie mienia 2018
  • Obwieszczenia
  • Odpady komunalne
  •   INNE
  • Instrukcja Obs艂ugi
  • Redakcja BIP
  • Nieudost臋pn. w BIP
  • CKNONW
  • OSP Sko艂yszyn
  • LGD LIWOCZ
  • Ponowne wykorzystanie
  • Wybory 2018
  • Platforma zakupowa
  •   Mapa
  • Mapa serwisu
  • Galeria
  •   Szukaj

    Stanowisko pracy ds. kadrowych i organizacji pracy - Szutkowska Janina


    Stanowisko pracy ds. kadrowych i organizacji pracy - Szutkowska Janina

    Nr pokoju 26

    1.      Prowadzenie spraw osobowych pracownik贸w Urz臋du i kierownik贸w gminnych jednostek organizacyjnych,

    2.      Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z naborem na wolne stanowiska urz臋dnicze,

    3.      Prowadzenie spraw p艂acowych nagr贸d jubileuszowych , dodatk贸w funkcyjnych specjalnych i innych, sprawdzanie list p艂ac pod wzgl臋dem merytorycznym,

    4.      Prowadzenie kart urlopowych pracownik贸w,

    5.      Prowadzenie spraw zwi膮zanych z organizacj膮 praktyk studenckich  i uczniowskich,

    6.      Obs艂uga techniczno 聳 organizacyjna narad zwo艂ywanych przez W贸jta i przekazywanie wniosk贸w z narad poszczeg贸lnym referatom i na stanowiska pracy,

    7.      Gospodarowanie piecz臋ciami urz臋dowymi, zamawianie, prowadzenie rejestru piecz臋ci, 艣rodkami rzeczowymi, drukami i materia艂ami biurowymi,

    8.      Prowadzenie zaopatrzenia materia艂owego Urz臋du obs艂ugi gospodarczej i socjalnej,

    9.      Prowadzenie ewidencji i rejestr zarz膮dze艅 W贸jta i przekazywanie ich do realizacji,

    10.  Zapewnianie publikacji prawa miejscowego, og艂osze艅, obwieszcze艅 oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na trenie gminy w uzgodnieniu z sekretarzem gminy ,

    11.  Opracowanie  upowa偶nie艅 dla pracownik贸w celem podpisywania pism i decyzji  w imieniu W贸jta,

    12.  Ustalanie zakres贸w czynno艣ci dla pracownik贸w z kierownikami referat贸w , a dla kierownik贸w z Sekretarzem Gminy, 

    13.  Usprawnianie organizacji pracy Urz臋du oraz wdra偶anie nowych metod i technik zarz膮dzania,

    14.  Wsp贸艂udzia艂 w realizacji zada艅 zwi膮zanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wybor贸w i referend贸w,

    15.  Sporz膮dzanie sprawozda艅 p贸艂rocznych i rocznych z dzia艂alno艣ci Referatu,

    16.  Organizacja zebra艅 wiejskich, zebra艅 wyborczych organ贸w samorz膮du mieszka艅c贸w,

    17.  Prowadzenie ewidencji protoko艂贸w, wniosk贸w z zebra艅 wiejskich, przekazywanie pracownikom do realizacji oraz nadz贸r nad ich realizacj膮,

    18.  Sporz膮dzanie sprawozda艅 z realizacji wniosk贸w  z zebra艅 wiejskich,

    19.  Opracowanie projektu bud偶etu w zakresie wynagrodzenia pracownik贸w Urz臋du oraz wydatk贸w zwi膮zanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem Urz臋du ( remonty, materia艂y biurowe, sprz臋t biurowy),

    20.  Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zabezpieczeniem mienia w Urz臋dzie,



    Rejestr zmian odwiedzin: 2352
    Wersja do druku Wersja do druku




    PHP-Nuke jest darmowym oprogramowaniem wydanym na zasadach licencji GNU/GPL.

    Tworzenie strony: 0.046 sekund