Skołyszyn, 25.09.2023 r.

 

OGŁOSZENIE Nr 12/2023
Wójta Gminy Skołyszyn

z dnia 25.09.2023 roku

 

W związku z przygotowaniem dokumentów do uzyskania dofinansowania zadania pn: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych", na podstawie ogłoszonego naboru wniosków przez Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie na zadania związane z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest, które powstały w wyniku realizacji przedsięwzięć w ramach inwestycji A1.4.1. „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu. Część inwestycji: wymiana pokryć dachowych z materiałów szkodliwych dla zdrowia lub środowiska w gospodarstwach, Wójt Gminy Skołyszyn informuje zainteresowanych mieszkańców objętych wsparciem w ramach ww. inwestycji A1.4.1, że prowadzony jest nabór wniosków na ww. zadanie.

Zgłoszenia w sprawie odbioru i utylizacji azbestu objętych wsparciem w ramach ww. inwestycji A1.4.1 należy dokonać w terminie do dnia 3 października 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Skołyszyn, Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Handlu, pokój Nr 19. Po upływie wyznaczonego terminu wnioski nie będą rozpatrywane w roku bieżącym.

Odbiór azbestu od wnioskodawców będzie realizowany w przypadku, gdy Gmina Skołyszyn uzyska dotację na zadania z zakresu usuwania azbestu ze środków zabezpieczonych na ten cel przez WFOSiGW w Rzeszowie oraz NFOSiGW w Warszawie.

Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 7:30 - 17:00, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 7:30-15:30, w piątki w godzinach 7:30-14:00 lub telefonicznie pod nr tel.: 13 4491734.

Wójt Gminy Skołyszyn
Bogusław Kręcisz