W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Skołyszyn

 

Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn

woj. podkarpackie, powiat jasielski

Kontakt:

tel.: 13 449 10 62, 63, 64

fax: 13 449 10 64

adres skrzynki ePUAP: /y3vkxu567p/skrytkaESP

e-mail: gmina@skolyszyn.pl

 

GMINA SKOŁYSZYN

NIP: 685-16-51-203

REGON: 370440382

 

Samodzielne Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego (AZ)

Lead

Samodzielne Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego działającego zgodnie z przepisami prawa. Do jego działalności należy w szczególności wszelkie działania związane z prowadzeniem Archiwum Zakładowego dla Urzędu Gminy zgodnie z przepisami prawa.
1. Zadania w ramach Samodzielnego Stanowiska ds. archiwum zakładowego obejmują w szczególności:
1) przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych,
2) przyjmowanie dokumentacji spraw na nośniku papierowym ze składu chronologicznego,
3) przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji w Archiwum Zakładowym,
4) przyjmowanie dokumentacji spraw niearchiwalnych po państwowych          i samorządowych jednostkach organizacyjnych, których działalność ustała i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim lub sprawującym nadzór był odpowiednio kierownik podmiotu lub organ jednostki samorządu terytorialnego,
5) prowadzenie spraw związanych z Archiwum Zakładowym we współpracy z organami administracji rządowej i samorządowej.
2. Zadaniami w ramach stanowiska kieruje Archiwista Zakładowy.