W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Skołyszyn

 

Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn

woj. podkarpackie, powiat jasielski

Kontakt:

tel.: 13 449 10 62, 63, 64

fax: 13 449 10 64

adres skrzynki ePUAP: /y3vkxu567p/SkrytkaESP

e-mail: gmina@skolyszyn.pl

 

GMINA SKOŁYSZYN

NIP: 685-16-51-203

REGON: 370440382

 

Ogłoszenie Wójta Gminy Skołyszyn z dnia 12 czerwca 2023 r.

Skołyszyn, 12.06.2023 r.

 



OGŁOSZENIE Nr 10/2023

Wójta Gminy Skołyszyn
z dnia 12.06.2023 roku

Celem przygotowania dokumentów do ewentualnego uzyskania dofinansowania zadania pn: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, Wójt Gminy Skołyszyn informuje zainteresowanych mieszkańców, że prowadzony jest nabór wniosków na ww. zadanie.

Zgłoszenia w sprawie odbioru i utylizacji azbestu należy dokonać w terminie do dnia 19 czerwca 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Skołyszyn, Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Handlu, pokój Nr 19. 
Po upływie tego terminu wnioski nie będą rozpatrywane w roku bieżącym.

Odbiór azbestu od wnioskodawców będzie realizowany w przypadku, gdy Gmina Skołyszyn uzyska dotację na zadania z zakresu usuwania azbestu ze środków zabezpieczonych na ten cel przez WFOŚiGW w Rzeszowie oraz NFOŚiGW w Warszawie. 

Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400 lub telefonicznie 
pod nr tel.: 13 4491734.


Wójt Gminy Skołyszyn
Bogusław Kręcisz

Powiadom znajomego