Otwarty nabór partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu
OGŁOSZENIE O WYBORZE PARTNERA
Skołyszyn, 30.08.2023 r.
BFK.041.50.2023
Gmina Skołyszyn informuje, iż podmiotem wybranym do realizacji wspólnego zadania dotyczącego poprawy dostępu do lepszej jakości usług zdrowotnych lub społecznych – jako podmiotów innych niż wymienione w art. 4 ustawy do planowanego do złożenia projektu partnerskiego dofinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021 – 2027; Działanie 07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej jest:
Fundacja AKTYWNA GALICJA
38-200 Jasło, ul. Ks. Piotra Skargi 52
Otwarty nabór partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu został przeprowadzony zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Skołyszyn nr 122/2023 z dnia 4 sierpnia 2023 r., na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U z 2023 poz. 40) oraz art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (t.j. Dz. U. z 2022 r. , poz. 1079 z póź.zm.)
Złożona oferta spełnia stawiane wymagania formalne oraz merytoryczne, niezbędne do realizacji projektu. Gmina Skołyszyn informuje ponadto, że w wyniku ogłoszenia w wymaganym terminie złożona została jedna oferta.
Bogusław Kręcisz - Wójt Gminy Skołyszyn
Otwarty nabór partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnego przygotowania i realizacji projektu finansowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 PRIORYTET 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej.
Wspólne opracowanie i realizacja projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego dla Podkarpacia 2021-2027 Działanie 07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej polegająca na zwiększeniu równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości tych usług oraz opieki skoncentrowanej na osobie.
Szczegóły w załączeniu