W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Skołyszyn

 

Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn

woj. podkarpackie, powiat jasielski

Kontakt:

tel.: 13 449 10 62, 63, 64

fax: 13 449 10 64

adres skrzynki ePUAP: /y3vkxu567p/SkrytkaESP

e-mail: gmina@skolyszyn.pl

 

GMINA SKOŁYSZYN

NIP: 685-16-51-203

REGON: 370440382

 

Ogłoszenie z dn. 18.07.2022 r.

Skołyszyn, 18.07.2022 r.

OA.IV.0050.7.2022

 OGŁOSZENIE

 

 

W związku z realizacją zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach programu priorytetowego: Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, Wójt Gminy Skołyszyn informuje, że od dnia 25 lipca 2022 roku odbierane będą zdemontowane płyty azbestowo
-cementowe od mieszkańców, którzy złożyli wniosek w Urzędzie Gminy Skołyszyn,
38-242 Skołyszyn 12 w terminie do dnia 30.06.2022 roku.

Dokładny termin odbioru azbestu będzie w najbliższym czasie ustalony indywidualnie przez Wykonawcę – Pana Radosława Rokosz, Firmę Remontowo-Budowlaną „RAGAR”, os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków.

Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400 lub telefonicznie
pod nr tel.: 13 4491734.

            Niniejsze Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skołyszyn, na tablicach ogłoszeń w sołectwach Gminy Skołyszyn oraz poprzez zamieszczenie na stronach internetowych https://bip.skolyszyn.pl i https://skolyszyn.pl.

Powiadom znajomego