Dostępny Urząd
XMLDostępność cyfrowa. Gmina Skołyszyn zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Osobą kontaktową w zakresie dostępności cyfrowej jest wyznaczony w Urzędzie Gminy Skołyszyn - Koordynator do spraw dostępności cyfrowej - Pan Artur Sowiński, tel. 13 44 91 754, e-mail: a.sowinski@skolyszyn.pl
Dostępność komunikacyjno- informacyjna. Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić w Urzędzie chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Tłumacz języka migowego online dostępny w Urzędzie Gminy Skołyszyn - otwórz informację video w języku migowym. Sugeruje się korzystanie ze środków wspierających komunikowanie się z Urzędem przy załatwianiu spraw. Osobą kontaktową w zakresie dostępności cyfrowej jest wyznaczony w Urzędzie Gminy Skołyszyn -Koordynator do spraw dostępności informacyjno- komunikacyjnej - Pani Izabela Jankowska-Zawada tel. 13 44 917 53, e- mail: sekretarz@skolyszyn.pl. Środki wspierające komunikowanie się to rozwiązania lub usługi umożliwiające kontakt, w szczególności poprzez:
1. korzystanie z poczty elektronicznej oraz Elektronicznej Skrzynki Podawczej,
2. przesyłanie faxów,
3. odszukiwania informacji na stronie internetowej (oraz Biuletynie Informacji Publicznej) spełniający standardy dostępności dla osób niepełnosprawnych (powiększenie czcionki).
W celu zapoznania się z opublikowanymi artykułami proszę wybrać
odpowiedni dział w kolumnie menu przedmiotowego