Podinspektor ds. informatyki w ramach Samodzielnego Stanowiska ds. obsługi informatycznej
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru |
Skołyszyn, dnia 24 maja 2024 r. OA.III.2110.1.2024 INFORMACJA O NIEWYŁONIENIU ŻADNEGO KANDYDATA W WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA DS. INFORMATYKI W RAMACH SAMODZIELNEGO STANOWISKA DS. OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY SKOŁYSZYN. Wójt Gminy Skołyszyn informuje, że w wyniku otwartego konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. informatyki w ramach Samodzielnego Stanowiska ds. obsługi informatycznej, w związku z brakiem ofert w ramach procedury naboru, nie wyłoniono kandydata na wymienione wyżej stanowisko. Wójt Gminy Skołyszyn Bogusław Kręcisz |
---|
Stanowisko | Podinspektor ds. informatyki w ramach Samodzielnego Stanowiska ds. obsługi informatycznej |
---|---|
Miejsce pracy | Urządz Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Sekretariat Urzędu Gminy Skołyszyn - pokój nr 9 (I piętro) |
Status | rozstrzygnięte |
Skołyszyn, dnia 8 maja 2024r.
OA.III.2110.1.2024
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Skołyszyn
ogłasza
otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora ds. informatyki w ramach Samodzielnego Stanowiska ds. obsługi informatycznej w Urzędzie Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn
I. Stanowisko pracy: Podinspektor ds. informatyki w ramach Samodzielnego Stanowiska ds. obsługi informatycznej
II. Wymiar czasu: ½ etatu
III. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn
IV. Wymagania od kandydata:
1. Wymagania niezbędne od kandydata:
a) wykształcenie: wyższe, preferowane w zakresie informatyki lub kierunki pokrewne,
b) doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy,
c) znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
d) znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i pracą serwerów oraz ich monitoringiem, instalowania, konfigurowania i serwisowania stacji roboczych pracujących w sieci pod kontrolą systemów operacyjnych z rodziny Windows,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego;
f) pełna zdolność do czynności prawnych;
g) korzystanie z pełni praw publicznych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
h) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
j) nieposzlakowana opinia,
k) znajomość przepisów, w tym: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznych, ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
2. Wymagania dodatkowe od kandydata:
1) doświadczenie zawodowe: 3 letni staż na stanowisku informatyka lub pokrewnym,
2) wysokie umiejętności praktyczne w zakresie administracji sieciami komputerowymi,
3) praktyczna znajomość VLAN i VPN,
4) konfiguracja urządzeń typu UTM, znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem zasobów informatycznych,
5) bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących administrowania sieciami komputerowymi,
6) umiejętności praktyczne w konfigurowaniu stacji roboczych do pracy w sieciach komputerowych,
7) umiejętności praktyczne w instalacji, konfiguracji, diagnozowaniu i serwisowaniu stacji roboczych dla systemów operacyjnych z rodziny Windows,
8) umiejętności praktyczne w instalacji, konfiguracji i monitorowania serwerów z systemami operacyjnymi Windows, Linux oraz środowiska domenowego,
9) umiejętność w konfiguracji urządzeń mobilnych pracujących pod kontrolą systemu Android i IOS,
10) doświadczenie w pracy i konfiguracji serwerów: Linux, Windows,
11) znajomość zagadnień z zakresu cyberbezpieczeństwa (w tym znajomość na poziomie zabezpieczenia inżyniera sieci),
12) znajomość pracy i konfiguracji danych SQL, Oracle, My SQL, PostgreSQL, MSSQL,
13) wiedza z zakresu instalowania, konfigurowania, zarządzania serwisowania serwerów w oparciu o systemy operacyjne: Windows, Linux, Vmware,
14) znajomość języków (programowania): HTML,
15) znajomość zagadnień związanych z systemami zintegrowanymi,
16) znajomość zagadnień związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów,
17) znajomość zagadnień systemów CMS,
18) znajomość zagadnień z zakresu e-usług, EBOM,
19) znajomość zagadnień z oprogramowań dziedzinowych, platform, stron internetowych,
20) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i kreatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność.
3. Umiejętności osobiste:
1) umiejętność planowania i organizacji pracy,
2) samodzielność,
3) umiejętności analityczne,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) komunikatywność w mowie i w piśmie,
6) dokładność i skrupulatność,
7) odporność na stres.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku, na który prowadzony jest nabór:
Forma zatrudnienia: umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, wymiar czasu pracy – ½ etatu.
Warunki pracy:
1. praca na stanowisku pracy biurowej
2. praca wykonywana jest w pozycji siedzącej, a także stojącej,
3. praca wiąże się z przebywaniem z grupą osób w pomieszczeniach zamkniętych,
4. praca przy monitorze ekranowym,
5. praca wymaga obsługi komputera przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Narzędzia pracy: komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, serwery i inne urządzenia informatyczne.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy Skołyszyn w miesiącu marzec 2024 r. roku wynosił ponad 6 %.
Urząd Gminy Skołyszyn zastrzega sobie prawo zawarcia umowy na czas określony celem sprawdzenia kompetencji pracownika.
5. Wymagane dokumenty:
1) Zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) List motywacyjny kandydata,
3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu oświadczenie kandydata o zatrudnieniu na danym stanowisku pracy),
5) Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
6) Kopia dokumentów potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
7) Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia - Oświadczenie kandydata o:
a. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
c. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych kandydata do pracy na zatrudnienie kandydata na określonym stanowisku,
d. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) Zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia – potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydata- Klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji.
6. Forma składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne określone w pkt. 5 ogłoszenia należy złożyć (w zaklejonej kopercie) w Sekretariacie Urzędu Gminy Skołyszyn pokój nr 9 (I piętro),
adres: Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn lub przesłać na adres: Urząd Gminy Skołyszyn,
Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn, w terminie do dnia 24 maja 2024 roku do godz. 12:00. Liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Skołyszyn. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Skołyszyn po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Skołyszyn).
2. Na kopercie należy zamieścić dopisek „Nie otwierać” oraz „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. informatyki.”
3. Złożone dokumenty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko.
4. Dodatkowe informacje na etapie składania aplikacji można uzyskać pod numerem telefonu: 13 44 917 53, osoba do kontaktu: Izabela Jankowska-Zawada.
INFORMACJA DLA KANDYDATÓW :
Wszystkie dokumenty, w tym oświadczenia - powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kopie dokumentów przedłożonych powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata („Poświadczam za zgodność z oryginałem” i podpis kandydata).
W przypadku braku podpisu lub poświadczenia przez kandydata za zgodność
z oryginałem dokument będzie uznawany za nieważny i nie będzie brany pod uwagę.
W swojej ofercie kandydat powinien podać nr telefonu i adres e-mail.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (edytowalne) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (z poź.zm.)” Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe
w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata.
7. Nabór będzie przebiegać następująco:
1) Komisja powołana przez Wójta Gminy Skołyszyn będzie działała dwuetapowo:
a. Etap I: selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod katem spełnienia wymogów formalnych. Osoby spełniające wymagania określone wyżej (formalne) zostaną zaproszone do II Etapu rekrutacji jakim jest rozmowa kwalifikacyjna. Informacja
o ocenie formalnej zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skołyszyn w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”
b. Etap II: Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli Etap I.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie lub mailowo).
2) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skołyszyn w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”.
3) Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem zostanie zawarta umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej opinii pracodawcy lub na czas nieokreślony.
4) W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na ww. stanowisku.
Urząd Gminy Skołyszyn informuje:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Skołyszyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Skołyszyn.
2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Skołyszyn.
4. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wskazani jako kolejni kandydaci do zatrudnienia (do dwóch kolejnych) mogą być odebrane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru.
Po tym czasie zostaną zniszczone.
5. Dane osób wskazanych jako kolejni kandydaci do zatrudnienia (do dwóch kolejnych) będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w trakcie naboru, a następnie, jeśli nie dojdzie do zatrudnienia tych osób, zostaną zniszczone.
Skołyszyn, dnia 08.05.2024