W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Skołyszyn

 

Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn

woj. podkarpackie, powiat jasielski

Kontakt:

tel.: 13 449 10 62, 63, 64

fax: 13 449 10 64

adres skrzynki ePUAP: /y3vkxu567p/SkrytkaESP

e-mail: gmina@skolyszyn.pl

 

GMINA SKOŁYSZYN

NIP: 685-16-51-203

REGON: 370440382

 

Podinspektor w ramach Stanowiska ds. obsługi organizacyjnej (Sekretariat) w Referacie Organizacyjnym (OA)

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Podinspektor w ramach Stanowiska ds. obsługi organizacyjnej (Sekretariat) w Referacie Organizacyjnym (OA)
Miejsce pracy Urządz Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Sekretariat Urzędu Gminy Skołyszyn - pokój nr 9 (I piętro)
Status aktualne

Skołyszyn, dnia 21 stycznia 2025 r. 

OA.III.2110.1.2025 

OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Skołyszyn 
ogłasza
 
otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze 
podinspektora w ramach Stanowiska ds. obsługi organizacyjnej (Sekretariat) 
w Referacie Organizacyjnym (OA)
w Urzędzie Gminy Skołyszyn, adres: Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn

Stanowisko pracy: podinspektor – Stanowisko ds. obsługi organizacyjnej (Sekretariat) w Referacie Organizacyjnym (OA).

 

Wymiar czasu: 1 etat
 
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn
 

Wymagania od kandydata:
 

1.      Wymagania niezbędne od kandydata:
a)      wykształcenie średnie lub wyższe;
b)      minimum 3-letni staż pracy, w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
c)      posiadanie obywatelstwa polskiego;
d)      pełna zdolność do czynności prawnych;
e)      korzystanie z pełni praw publicznych;
f)       nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
h)      nieposzlakowana opinia;
i)       umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna, e-PUAP, doręczenia elektroniczne),
j)       obsługa urządzeń biurowych;
k)      znajomość regulacji prawnych: 

1. Ustawy o samorządzie gminnym; 
2. Kodeks postępowania administracyjnego;
3. Ustawy o pracownikach samorządowych;
4. Statut Gminy Skołyszyn;
5. Kodeks Pracy;
6. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

2.      Wymagania dodatkowe od kandydata:

1) wykształcenie wyższe w kierunku ekonomii lub administracji publicznej;
2) prawo jazdy kat. B;
3) doświadczenie pracy na podobnym stanowisku; 
4) staż pracy: doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy na podobnym stanowisku;
5) umiejętności osobiste:
-  posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: wysoka kultura osobista, lojalność, odpowiedzialność, otwartość na innych, odporność na sytuacje stresowe, nienaganna prezentacja, umiejętność nawiązywania kontaktów z interesantem, podzielność uwagi, samodzielność w podejmowaniu decyzji, systematyczność 
i dokładność w pracy, operatywność, terminowość oraz  umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, dokładność i skrupulatność, odporność na stres.
 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku podinspektor w ramach Stanowiska ds. obsługi organizacyjnej (Sekretariat) w Referacie Organizacyjnym (OA) 
to m. innymi:
1)      prowadzenie sekretariatu Wójta Gminy i Zastępcy Wójta, w tym m. innymi przyjmowanie, rozdzielanie korespondencji i przesyłek w Urzędzie, prowadzenie rejestru pism wpływających do Urzędu i wychodzących z Urzędu, prowadzenie rejestru delegacji wyjazdów służbowych pracowników, obsługa korespondencji wychodzącej;  

2)      czuwanie nad prawidłowym obiegiem korespondencji w Urzędzie Gminy poprzez egzekwowanie postanowień instrukcji kancelaryjnej oraz obsługa korespondencji radców prawnych;

3)      prowadzenie rejestru rachunków i faktur wpływających do Urzędu; 

4)      załatwianie spraw poświadczeń własnoręczności podpisu poprzez ocenę dopuszczalności poświadczenia własnoręczności przez Wójta;

5)      prenumerata wydawnictw, czasopism specjalistycznych i innych publikacji dla potrzeb Urzędu; 

6)      obsługa organizacyjna Wójta oraz prowadzenie sekretariatu Urzędu oraz biura podawczego klienta, obsługa gości i klientów Urzędu, a także dbanie o zakupy na potrzeby sekretariatu, w tym zaopatrzenie w środki czystości oraz artykuły spożywcze;

7)      obsługa organizacyjna spotkań, narad, obchodów świąt i uroczystości organizowanych przez Wójta i Kierownika OA;

8)      prowadzenie tablic ogłoszeniowych w Urzędzie i rejestru ogłoszeń na tablicach;

9)      prowadzenie zbiorów dokumentów wymaganych prawem tj. książka kontroli zewnętrznych, ewidencji wyjść służbowych, listy obecności;

10)  udzielania informacji dla stron załatwiających sprawy w Urzędzie(ustne, telefoniczne 
i faxowe);  

11)  obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów (EZD) wraz z zastępstwem 
w prowadzeniu  skrzynki urzędowej E-PUAP i skrzynki doręczeń elektronicznych;

12)  prowadzenie skrzynki mailowej gmina@skolyszyn.pl i dysponowanie poczty na Wójta, Zastępcę Wójta lub osób upoważnionych. 

 VI.            Informacja o warunkach pracy na stanowisku, na który prowadzony jest nabór:

Forma zatrudnienia: zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny wymiar czasu pracy. 

Urząd Gminy Skołyszyn zastrzega sobie prawo zawarcia umowy na czas określony celem sprawdzenia kompetencji pracownika. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostaje zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. 

Warunki pracy:

1.      praca na stanowisku pracy biurowej 
2.      praca wykonywana jest w pozycji siedzącej, a także stojącej,
3.      praca wiąże się z przebywaniem z grupą osób w pomieszczeniach zamkniętych,
4.      praca przy monitorze ekranowym,
5.      praca wymaga obsługi komputera przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

Narzędzia pracy: komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka. Jeśli będzie konieczność dojazdu: auto.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów 
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych 
w Urzędzie Gminy Skołyszyn w miesiącu grudzień 2024 r.  roku wynosił  ponad 6 %.

VII.          Wymagane dokumenty:

1)      Zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)      List motywacyjny kandydata z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu, 
3)      Życiorys/ curriculum vitae, 
4)      Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, 
5)      Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu oświadczenie kandydata o zatrudnieniu na danym stanowisku pracy),
6)      Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, 
7)      Kopia dokumentów potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
8)      Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia - Oświadczenie  kandydata o:
a.       posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
b.      braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c.       posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 
d.      nieposzlakowanej opinii. 

9)   Zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia - Oświadczenie  kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych kandydata do pracy na zatrudnienie kandydata na określonym stanowisku,
10)    Zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia – potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydata-  Klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych 
do celów rekrutacji.

 

VIII.          Forma składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne  określone w pkt. VII ogłoszenia należy złożyć 
(w zaklejonej kopercie) w Sekretariacie Urzędu Gminy Skołyszyn pokój nr 9 (I piętro), adres: Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn lub przesłać na adres: Urząd Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn,  w terminie do dnia 3 lutego 2025 roku do godz. 12:00.  Liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Skołyszyn. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Skołyszyn po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Skołyszyn). 
Na kopercie należy zamieścić dopisek „Nie otwierać” oraz „Podinspektor - w ramach Stanowiska ds. obsługi organizacyjnej (Sekretariat) w Referacie Organizacyjnym (OA)”. Złożone dokumenty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko.
Dodatkowe informacje na etapie składania aplikacji można uzyskać pod numerem telefonu: 13 44 917 24, osoba do kontaktu: Anna Hajnosz. 
 

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW :

Wszystkie dokumenty, w tym oświadczenia, list motywacyjny, cv - powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. 
Kopie dokumentów przedłożonych powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
W przypadku braku podpisu lub poświadczenia przez kandydata za zgodność z oryginałem dokument będzie uznawany za nieważny i nie będzie brany pod uwagę.
W swojej ofercie kandydat powinien podać nr telefonu i adres e-mail.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (z poź.zm.)” Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata. 
 

 IX.            Nabór będzie przebiegać następująco:

1)      Komisja powołana przez Wójta Gminy Skołyszyn będzie działała dwuetapowo:

a.       Etap I: selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod katem spełnienia wymogów formalnych. Osoby spełniające wymagania określone wyżej (formalne) zostaną zaproszone do II Etapu rekrutacji jakim jest rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o ocenie formalnej zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skołyszyn w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”

b.      Etap II: Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli Etap I. 
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie lub mailowo). 

2)      Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz 
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skołyszyn w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”.

3)      Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem zostanie zawarta umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej opinii pracodawcy lub na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostaje zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.

4)      W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności 
z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy 
na ww. stanowisku.
 
Urząd Gminy Skołyszyn informuje:

1.      Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Skołyszyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Skołyszyn.

2.      Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną 
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.  

3.      Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Skołyszyn.

4.      Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wskazani jako kolejni kandydaci 
do zatrudnienia (do dwóch kolejnych) mogą być odebrane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru. 
Po tym czasie zostaną zniszczone.

5.      Dane osób wskazanych jako kolejni kandydaci do zatrudnienia (do dwóch kolejnych) będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w trakcie naboru, a następnie, jeśli nie dojdzie do zatrudnienia tych osób, zostaną zniszczone.

 

Wójt Gminy Skołyszyn
Bogusław Kręcisz

Skołyszyn, dnia 21 stycznia 2025 r. 

Załączniki

Powiadom znajomego